از دردسر رییس سیا تا نقش جدید جیمزباند

۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۲۵۷

هک ایمیل شخصی رییس سازمان سیا

یک هکر ناشناس از نفوذ به ایمیل شخصی رییس سازمان اطلاعات مرکزی امریکا (سیا) و انتشار برخی از نامه‌های موجود در آن خبر داد. این هکر ناشناس دفترچه آدرس‌های جان برنان رییس سازمان سیا را منتشر کرده است. سازمان اطلاعات مرکزی امریکا این موضوع را تایید کرده اما هیچ توضیحی در خصوص آن نداده است. این هکر که با نیویورک‌پست گفت‌وگو کرده انگیزه خود از کار را مخالفت با سیاست خارجی امریکا و حمایت از فلسطین اعلام کرده است. این در حالی است که نهادهای اطلاعاتی امریکا مکالمات شخصی و فعالیت‌های اینترنتی بیشتر مقامات کشورهای مختلف جهان را زیرنظر دارند و افشای جاسوسی آنها از افرادی همچون آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و دیلما روسف رییس‌جمهور برزیل، تنش‌هایی را میان واشنگتن و این کشورها به وجود آورده است.


مسی رهبر بارسلوناست

سرمربی 45 ساله بارسلونا در پاسخ به این پرسش که «وضعیت بارسا در بازی مقابل باته‌بوریسف بلاروس را بدون مسی چگونه ارزیابی می‌کنید؟» گفت: ما همیشه سعی می‌کنیم متحد و به صورت یک تیم بازی کنیم. ما بازیکنان بزرگ زیادی در ترکیب‌مان داریم و این مشخصه اصلی تیم است. دیگر تیم‌ها هم می‌توانند رهبرانی در زمین داشته باشند ولی ما رهبر خود یعنی لیونل مسی را داریم. پس از او بازیکنان دیگر هم می‌توانند نقش خود را برای کمک به تیم ایفا کنند و این هدف ماست. انریکه درباره اینکه آیا در غیاب مسی، نیمار رهبر این تیم محسوب می‌شود، گفت: نیمار؟ ما در غیاب مسی به دنبال بازیکنی نیستیم که نقش رهبر را در میدان برای بارسلونا ایفا کند.


جیمز باند برابر «اتللو» می‌ایستد

دو بازیگر مشهور این روزهای دنیای سینما در پاییز آینده در برادوی روی صحنه می‌روند. دنیل کریگ و دیوید اویلوو در حال آماده شدن هستند تا در نمایش «اتللو» از شکسپیر در کارگاه تئاتر نیویورک حضور یابند. این تراژدی را سم گولد کارگردان برنده جایزه تونی روی صحنه می‌برد و اویلوو بازیگر فیلم «سلما» در نقش اصلی آن ظاهر می‌شود. مامور ۰۰۷ نیز در نقش منفی روی صحنه می‌رود. این نمایش برای پاییز سال آینده پیش‌بینی شده و دیگر بازیگران آن بعدا معرفی می‌شوند. در این تراژدی، اتللو، شخصیت مرد داستان به تحریک یکی از زیردستانش یعنی دیاگ، به همسر خود دِزدِمونا شک می‌کند و بی‌آنکه مساله را با زن در میان بگذارد، بی‌رحمانه او را می‌کشد اما بعد از قتل به بی‌گناهی همسر وفادارش پی می‌برد که بسیار دیر است در نتیجه دست به خودکشی می‌زند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر