از تام هنکس و پسرش تا بازیگر جنجالی

۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۲۲۲

تبلیغ تام‌هنکس برای فیلم پسرش

تام‌هنکس با پیامی که در توییتر منتشر کرد به بهترین نحوی برای فیلم پسرش تبلیغ کرد. خانواده تام هنکس هفته خوبی را پشت سر می‌گذارند زیرا در حالی که فیلم «پل جاسوسان» با بازی تام‌هنکس و ساخته استیون اسپیلبرگ از روز جمعه در سینماها اکران شد، حالا پسر هنکس یعنی کالین هنکس هم فیلم مستندی را که ساخته، اکران کرده است. این فیلم با عنوان «همه‌چیز باید بگذرد: ظهور و افول تاور رکوردز» همزمان با فیلم پدرش اکران شده است. هنکس در توییتری این دو فیلم را بهترین فیلم‌ها نامید. او نوشت: می‌خواین دو تا فیلم ببینین؟ پس باید دو انتخاب عالی شما اینها باشند. دو فیلم بزرگ این آخر هفته اکران می‌شوند.


ریاست جمهوری بازیگر دردسرساز

لیندسی لوهان بازیگر امریکایی ابراز تمایل کرده تا در رقابت ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ شرکت کند. ظاهرا با اطمینان از اینکه انتخابات ۲۰۱۶ به اندازه کافی قوی هست، لیندسی لوهان گفته برای رقابت ۲۰۲۰ وارد میدان می‌شود. پیش از او یک آدم جنجالی دیگر یعنی کانیه وست از چنین تصمیمی خبر داده بود. لوهان در اینستاگرام نوشته است: برای ریاست‌جمهوری آماده می‌شوم. با همه بالاها و پایین‌هایش. در حالی که هنوز معلوم نبود او شوخی کرده یا واقعا چنین قصدی دارد، او در یک پیام دیگر نوشت: نخستین کاری که باید به عنوان رییس‌جمهوری انجام دهم، این است که از همه بچه‌های دنیا مراقبت کنم. ملکه الیزابت به من نشان داد، چطور در کشورم عمل کنم. این ستاره جنجالی سینما و موسیقی که بارها به زندان افتاده تصاویری از گاندی در کنار کودکان را نیز منتشر کرده است. زندگی لوهان ۲۹ ساله همواره با اعتیاد به الکل، مواد مخدر، سرقت و قمار و دادگاه‌های پیاپی، آمیخته بوده و او همواره یکی از خبرسازهاست.


آلمان برای میزبانی 2006 رشوه نداد

رییس کمیته برگزاری جام جهانی 2006 هرگونه پرداخت رشوه از سوی کشور آلمان به فیفا را تکذیب کرد. در چند روز گذشته اخبار زیادی درباره رشوه آلمان به فیفا برای اخذ میزبانی جام جهانی 2006 شنیده شد تا داستان‌های فساد در فیفا را پیچیده‌تر کرد. در همین رابطه فرانتس بکن باوئر رییس کمیته برگزاری جام جهانی 2006 در گفت‌وگو با اسکای اسپورت در این باره گفت: به کسی بابت خرید رای برای کسب میزبانی جام جهانی 2006 پولی پرداخت نکرده‌ام و قطعا می‌توانم بگویم کسی از اعضای کمیته ما کاری مانند این را نکرده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر