اخبار

۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۱۵۹

اقدام موثر بانک صادرات در توسعه اقتصادی کشور

بانک صادرات ایران در راستای توسعه اقتصادی کشور تا شهریورماه ٩٤، حدود ٤٧٦هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد. به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک همسو با سیاست‌های اقتصادی دولت و در راستای توسعه اقتصادی کشور و آبادانی میهن عزیز اسلامی با برخورداری از شبکه گسترده بانکی در سراسر کشور نسبت به جذب نقدینگی جامعه و تزریق آن در بخش‌های مختلف اقتصادی و اشتغالزایی اقدام کرده است که بر این اساس تا پایان شهریورماه بالغ بر ٤٧٦ هزار و ٣٤٠میلیارد ریال تسهیلات به بخش خصوصی و دولتی در سرفصل‌های مختلف شامل: کشاورزی، صنعت و معدن، بازرگانی و خدمات، صادرات کالا، راه و ساختمان و مسکن پرداخت کرده است.

براساس این گزارش تسهیلات پرداختی توسط شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور تا پایان شهریور ماه ٩٤شامل: بیش از ٥٣ هزار میلیارد ریال به بخش کشاورزی، ١٢٤هزار میلیارد ریال به بخش صنعت و معــــدن، ١٢٠هزار میلیارد ریال به بخش بازرگانی و خدمات، ١١٩هزار میلیارد ریال به بخش مسکن و ٦٠ هزار میلیارد ریال به سرفصل‌های همچون بازرگانی داخلی، صادرات و راه و ساختمان اختصاص داده است.

گفتنی است این بانک برای ایجاد اشتغال و رونق بیشتر اقتصادی از ابتدای سال جاری از بسته اعتباری رونمایی کرد که طی آن تولید‌کنندگان کالا و خدمات داخلی می‌توانند با کمترین محدودیت جهت دریافت تسهیلات به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین بانک صادرات ایران در عرصه خدمات الکترونیکی نیز نقش بسزایی در توسعه و تحقق دولت الکترونیک داشته و در این زمینه با ایجاد بستر بانکداری اینترنتی برای ٤٤٧هزار مشتری، نصب و راه‌اندازی تعداد ٤١٧هزار و٢٦٢ پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حساب‌های بانک صادرات ایران و انجام بیش از ٤٦میلیون و ٧١٧ هزار، صدور بیش از ٤٧میلیون انواع کارت‌های الکترونیک و افتتاح ٤٣ میلیون حساب الکترونیکی به عنوان بزرگ‌ترین بانک بورس کشور مطرح است.


قدردانی ستاد دیه

از حمایت‌های بانک تجارت

ستاد آزاد‌سازی زندانیان دیه طی نامه‌یی به بانک مرکزی جمهوری اسلامی از اقدامات بانک تجارت در فراهم آوردن امکان آزادی زندانیان نیازمند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط‌عمومی، جولایی مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با ارسال نامه‌یی به بانک مرکزی جمهوری اسلامی از همکاری صمیمانه بانک تجارت در ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه بدون کارمزد به زندانیان نیازمند و جرایم غیرعمد تشکر و قدردانی کرد.

بانک تجارت از سال 1386 همکاری خود را با ستاد مردمی آزادسازی زندانیان دیه آغاز کرده و تاکنون با اعطای بیش از 648میلیارد ریال تسهیلات در آزادسازی 3823نفر از زندانیان نیازمند مشارکت داشته است. همچنین این بانک با هدف تسهیل و تسریع انتقال کمک‌های مردمی به نهادهای خیریه، پایگاه اینترنتی امید تجارت را رونمایی کرده و از طریق این وب‌سایت به نشانی www.omidetejarat.ir امکان واریز کمک‌های مردمی به ستاد دیه، کمیته امداد امام خمینی (ره)، آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک، برنامه جهانی غذا، سازمان بهزیستی کشور و موسسه خیریه حمایت از کودکان سرطانی (محک) را فراهم آورده است.


سهم بالای بانکداری شرکتی

در پیشبرد اهداف بانک اقتصادنوین

در جلسه انتصاب روسای دفاتر بانکداری شرکتی مطرح شد: بانکداری شرکتی سهم بسزایی در پیشبرد اهداف بانک اقتصادنوین دارد. معاون بانکداری شرکتی و اعتبارات بانک اقتصادنوین، در جلسه انتصاب روسای دفاتر بانکداری شرکتی، با اشاره به گذشت 4 سال از راه‌اندازی بانکداری شرکتی در این بانک به عنوان نخستین تجربه نظام بانکی کشور در استقرار مدل‌های نوین بانکداری جامع گفت: تعهد بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی کشور به ارزش‌آفرینی برای مشتریان از طریق نوآوری، پیش برنده و موتور محرک تلاش‌های صورت گرفته در این خصوص است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک اقتصادنوین، مسعود مهردادفر معاون بانکداری شرکتی و اعتبارات این بانک با اشاره به چالش‌های استقرار ایده‌ها و کارهای نو، پذیرش و استقبال خوب مشتریان، حمایت عالی مدیران ارشد بانک، تلاش‌های مستمر کارشناسان ارتباط با مشتریان و همراهی صمیمانه شعب بانک را در راه‌اندازی بانکداری شرکتی موثر و مهم ارزیابی کردند.

وی با اشاره به عملکرد این حوزه افزود: امروز مشتریان و بدنه بانک و شرکت‌های تابعه، بانکداری شرکتی را به عنوان یکی از ستون‌های اصلی ارائه خدمات به مشتریان ارزنده بانک پذیرفته و باور کرده‌اند.


خرید شارژ با کارت‌های شتاب از پورتال بانک رفاه

دارندگان کارت‌های بانک رفاه یا سایر بانک‌های عضو شتاب می‌توانند با مراجعه به پورتال اینترنتی بانک رفاه نسبت به خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل اقدام کنند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک رفاه کارگران، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پورتال بانک رفاه به آدرس www.refah-bank.ir در قسمت خرید شارژ تلفن همراه پس از انتخاب اپراتور مورد نظر، ورود شماره سیم‌کارت اعتباری خود و انتخاب مبلغ شارژ، نسبت به خرید شارژ با استفاده از کارت هر یک از بانک‌های عضو شتاب از طریق درگاه پرداخت اینترنتی شاپرک اقدام کنند. پس از اتمام عملیات بانکی، شماره پیگیری صادر و سیم‌کارت مورد نظر به صورت خودکار شارژ می‌شود. در غیر این صورت مبلغ کسر شده به حساب متقاضی باز می‌گردد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر