از فیلم «اسکورسیزی» تا ستاره «بارسلونا»

۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۰۸۰

شهرت برای رونالدو دردسرساز شد

مارتین اسکورسیزی به احتمال بسیار زیاد در فیلم تازه خود به عنوان «متقلب» از کریستیانو رونالدو استفاده نخواهد کرد. این فیلم براساس زندگینامه الساندرو پروتو کارآفرین ایتالیایی ساخته خواهد شد. گفته می‌شود که کاراکتر اصلی داستان «پنجاه طیف گری» با الهام از شخصیت پروتو نوشته شده است. براساس گزارش‌ها قرار بود که از آپارتمان رونالدو در منهتن به عنوان محل فیلمبرداری استفاده شود. رونالدو این آپارتمان را که روزگاری متعلق به الساندرو پروتو بوده، به تازگی خریداری کرده است. اما اکنون به نظر می‌رسد که تهیه‌کنندگان فیلم به خاطر نگرانی از اینکه شهرت رونالدو کلیت فیلم را تحت تاثیر قرار دهد، ترجیح داده‌اند که ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید در فیلم حضور نداشته باشد.

استعداد کروش در یادگیری زبان

کارلوس کروش سرمربی تیم ملی به 6 زبان زنده دنیا مسلط است و احتمالا در دوسال آینده فارسی را هم یاد می‌گیرد. در کنفرانس مطبوعاتی بازی ژاپن وقتی آرین قاسمی مترجم کارلوس به فارسی گفت کروش معتقد است فوتبال ایران 25سال از ژاپن عقب‌تر است، مکثی کرد و به انگلیسی گفت 25سال. در این لحظه خبرنگاران به هم گفتند: «پس فارسی را یاد گرفته یا حداقل اعداد را بلد است.» یکی از بازیکنان تیم ملی می‌گوید: «شما عقبید. معمولا در تمرین یکسری کلمات فوتبالی را، فارسی می‌گوید.» کروش اعداد ایرانی را به خاطر نیازهای فوتبالی و غیرفوتبالی‌اش و همچنین رنگ‌ها را هم به خوبی یاد گرفته و مثلا در تمرین می‌گوید: «یکسری کاور قرمز بپوشید، یکسری کاور سفید» یا هر رنگ دیگری. کارلوس خیلی بانمک فارسی حرف می‌زند. یکی از بازیکنان می‌گوید: «او خیلی باهوش است. فکر کنم چند سال دیگر فارسی را روان حرف بزند.»

از نیمار روز گذشته بزرگ‌تر هستم

ستاره گلزن تیم فوتبال بارسلونا برابر رایووایکانو خوش درخشید و 4 گل از 5 گل بارسلونا را در شبی که مسی در ترکیب بارسا نبود، به ثمر رساند. سرمربی بارسلونا، کادر فنی و مدیران باشگاه نیمار را مورد ستایش قرار داده‌اند و رسانه‌های امروز کاتالونیا نیمار را یگانه ستاره بارسلونا توصیف کرده‌اند اما این بازیکن در توئیتر خود نوشت: من هرگز یگانه ستاره بارسا نیستم، بزرگ‌تر از مسی هم نیستم اما از نیمار روز گذشته بزرگ‌ترم و از اینکه هواداران از من رضایت دارند، بسیار خوشحالم. هدف اصلی من پیشرفت است و تلاش می‌کنم هر روز در این مسیر حرکت کنم. نمی‌توانم توضیح دهم چگونه امشب 4 گل زدم. همه اینها نتیجه تمرینات زیاد بوده و خیلی از گل‌های ما تمرین شده است. این یکی از بهترین بازی‌هایم برای بارسلونا بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر