از شوخی اوباما تا دستگیری شیا لابوف

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۰۵۴۵

شیا لابوف دستگیر شد

پلیس تگزاس مقابل چشمان مردم به دستان شیا لابوف دستبند زد و او را به بازداشتگاه منتقل کرد. بازیگر سری فیلم‌های «ترانسفورمرز» به دلیل مصرف مشروبات الکلی و حرکات غیرعادی در خیابان در شهر آستین تگزاس بازداشت شد. این بازیگر برای شرکت در یک جشنواره موسیقی به آستین رفته است. بنا بر گزارش شاهدان این ماجرا، لابوف درحالت مستی در مقابل پلیس بی‌احتیاط به وسط خیابان می‌رفت و هیچ توجهی به اخطار پلیس نمی‌کرد. نماینده لابوف هنوز هیچ واکنشی نسبت به انتشار خبر دستگیری او نشان نداده است. این بازیگر پیش از این نیز در سال 2014 در شهر نیویورک توسط پلیس دستگیر شده بود.


جکمن در نقش شکارچی کروکودیل

هیو جکمن برای نقش‌های بعدی خود چشم‌انداز دارد و این روزها مایل است نقش استیو اروین، شکارچی کرکودیل را بازی کند. هیو جکمن که فیلم «پن» را بر پرده نمایش دارد با استیو اروین تا پیش از مرگ او در سال ۲۰۰۶ دوست بود. وی می‌گوید: من استیو را می‌شناختم. او مرد شگفت‌انگیزی بود. همه او را دوست داشتند. ما پشت دوربین رابطه خوبی با هم داشتم و این دوستی من را تحت تاثیر قرار داده بود. مسلما بازی نقش او توجه‌ام را جلب کرده است. هیو جکمن قبلا تاییدیه دختر اروین را گرفته که می‌گوید پدرش و هیو جکمن ویژگی‌های مشترک زیادی داشتند:

دوست داشتنی، مستقل و با شهرت بین‌المللی.


شوخی اوباما با رپر امریکایی

رییس‌جمهور امریکا به کانیه وست، رپر امریکایی برای حضور در دنیای سیاست چند توصیه کرد. کانیه وست اعلام کرده که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 امریکا شرکت خواهد کرد و حضور او در کنار رییس‌جمهور حال حاضر امریکا در مراسمی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی فرصت مناسبی بود تا اوباما چند توصیه طنز برای حضور در دنیای سیاست به او ارائه کند. رییس‌جمهور امریکا با کنایه به نام یکی از آلبوم‌های منتشر شده وست در سال 2010 اشاره کرد و گفت: «تو نمی‌توانی در دنیای سیاست اینگونه حرف‌ها را بزنی. خیلی افراد به خاطر گفتن چیزهای مانند این، صندلی خود را در کنگره از دست داده‌اند.» باراک اوباما که خودش زمانی ساکن قسمت جنوبی شیکاگو بوده، اضافه کرد: «تو فکر می‌کنی که این کشور یک سیاه‌پوست اهل جنوب شیکاگو با یک نام خنده‌دار را به عنوان رییس‌جمهور انتخاب می‌کند؟»

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر