از ویل اسمیت تا سلفی دردسر ساز

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۰۴۴۴

کوئنترائو: جوجه اردک زشت بودم

فابیو کوئنترائو که در حال حاضر در عضویت باشگاه موناکوی فرانسه است معتقد است در زمان حضورش در رئال مادرید اسپانیا، مطبوعات این کشور با وی به مانند جوجه اردک زشت رفتار کرده‌اند. او که فصل گذشته فقط ۹ بازی برای رئال مادرید به میدان رفت از حضور در لیگ یک فوتبال فرانسه لذت می‌برد. مدافع پرتغالی اظهار کرد: فکر می‌کنم رفتار نامنصفانه‌یی با من داشتند. احساس می‌کنم آنها هرگز به من بها ندادند. اگر در یک بازی عملکردم بد بود به من حمله می‌کردند اما اگر در یک بازی خیلی خوب بودم فقط کمی به آن می‌پرداختند. حتی امروز از خودم می‌پرسم برای چه جوجه اردک زشت آنها بودم.


بازگشت ویل اسمیت به دنیای موسیقی

بازیگر «مردان سیاه‌پوش» اعلام کرد که بیش از 30 آهنگ جدید ضبط کرده و از بین آنها، 6 یا 7 آهنگ را دوست دارد. به این ترتیب باید منتظر بازگشت قدرتمند این بازیگر به صحنه موسیقی باشیم. اسمیت با اشاره به اینکه هراس زیادی از بازگشت به دنیای موسیقی دارد، اعلام کرد که تابستان 2016 یک تور جهانی در کنار دی‌جی جزی جف برگزار خواهد کرد. این بازیگر درباره تغییرات صنعت موسیقی هیپ‌هاپ از اواخر دهه 80میلادی تاکنون سخن گفته است و با بیان اینکه گروهی از هنرمندان جوان در این راه به او کمک خواهند کرد، اشاره‌یی هم به بالا رفتن سن خود کرده و گفته که این موضوع تاثیری بر خلاقیت او ندارد؛ «به گمانم 40‌سالگی، یک 30‌سالگی دیگر است.»


سلفی مشکل‌ساز یک طرفدار

در جریان دیدار تیم‌های اسکاتلند و لهستان، زمانی که دیدار دو تیم با نتیجه 2 - 1 به نفع اسکاتلند در جریان بود، یک نوجوان ناگهان وارد زمین شد. او بخش زیادی از زمین را دوید تا به رابرت لواندوفسکی رسید. گوشی موبایل خود را آماده کرد و با معروف‌ترین بازیکن حاضر در زمین عکس یادگاری سلفی انداخت و پس از این عکس توسط ماموران امنیتی دستگیر و به خارج از زمین منتقل شد. داور دقایق تلف شده زیادی را به خاطر حضور این پسر محاسبه کرد و در واپسین ثانیه‌ها، رابرت لواندوفسکی دروازه تیم حریف را باز کرد. حالا جوی سنگینی در اسکاتلند علیه این نوجوان به راه افتاده است. اسکاتلندی‌ها معتقدند اگر او این کار را نکرده بود، به یورو صعود می‌کردند. اسکاتلندی‌ها از سال 1998 تاکنون در هیچ تورنومنت مهمی حاضر نبوده‌اند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر