اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۰۴۲۳

فرمانده انتظامی گلستان: اقتدار پلیس برگرفته از اعتماد مردم است

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه اقتدار پلیس نشات گرفته از اعتماد مردم است، گفت: میزان پایبندی افراد به ارزش‌های جامعه معیار مشارکت اجتماعی و تعامل در تامین امنیت است.

نیروی انتظامی، سردار سیدمحمود میرفیضی در دیدار با چند تن از نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تحقق جامعه انضباطی و کنترل نامحسوس عمیق و درونی برای پیشگیری از جرم در مراحل اولیه آن منوط به بهره‌برداری از مشارکت عمومی افراد در حوزه‌های مختلف است. وی ادامه داد: تقویت احساس مسوولیت در مردم نسبت به مسائل و مشکلات امنیتی نیازمند نهادسازی و تشکیل شوراهای معتمد محلات است. سردار میرفیضی، رویکرد امنیت اجتماعی را برآیند تعامل و مشارکت همگانی کنشگران اجتماعی و در نتیجه یک تولید اجتماعی دانست و افزود: تولید امنیت اجتماعی با میزان احساس مسوولیت و مشارکت اجتماعی ارتباط نزدیکی دارد. وی همچنین اضافه کرد که تغییر در سبک زندگی و روابط اجتماعی ایجاب می‌کند که پلیس در تامین امنیت و آرامش و مقابله با ناهنجاری‌ها با اقتدار وارد عمل شود. وی به نقش نمایندگان مجلس در حمایت از طرح‌ها و ماموریت‌های نیروی انتظامی اشاره و افزود: حمایت مجلس شورای اسلامی از ماموریت‌های ناجا تضمین‌کننده موفقیت این ماموریت‌ها در واحدهای مختلف است. نمایندگان علی‌آباد، بندرگز، کردکوی، بندرترکمن و گرگان وآق‌قلا در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار حمایت همه‌ جانبه خود را از ماموریت‌های نیروی انتظامی اعلام و از تلاش ناجا در راستای حفظ نظم و امنیت تقدیر کردند.


برگزاری مراسم بزرگداشت روز خانواده

در شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل

به مناسبت روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان با حضور مدیرعامل، معاونان و جمعی از مدیران شرکت و بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به همراه همسر مراسم گرامیداشت روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان شرکت برگزار شد.

در این مراسم مهندس علیزاده ضمن خیر مقدم از خدمات و زحمات همکاران بازنشسته در طول دوران خدمتشان در شرکت توزیع نیروی برق استان تقدیر کردند. ایشان همچنین یاد همکاران فوت شده به خصوص دو نفر از همکاران بازنشسته‌یی که در حادثه خونبار منا به رحمت خدا رفتند را عزیز داشتند. ایشان همچنین بیان کردند توفیق بازنشستگی از خدمت یکی از موهبت‌های الهی است و اظهار امیدواری کردند که انشاالله همکاران عزیز در زندگی بازنشستگی نیز همواره موفق و پیروز باشند. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کردند، انتقال تجربه و دانش این عزیزان راهگشای نسل‌های بعدی خواهد بود. سپس یکی از بازنشستگان به نمایندگی از سایر بازنشستگان درخواست‌های خود را عنوان کردند. شعرسرایی و پخش کلیپ از دیگر قسمت‌های این برنامه بود.


برگزاری همایش‌های علمی در شبکه‌های بهداشت استان مازندران

همزمان با روز جهانی کودک نمایشگاه هفته ملی کودک در کانون فکری کودکان شهرستان ساری برگزار شد. این نمایشگاه که از تاریخ ۱۵ الی ۲۱مهر ماه در دو شیفت صبح و عصر با هدف تغذیه و سلامت و... با حضور مسوولان و کارشناسان استانی و شهرستانی و جمعی از دانش‌آموزان مدارس ساری برگزار شد. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در افتتاح نمایشگاه هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری مازندران گفت: همزمان با هفته کودک، همایش‌های علمی و برنامه‌های آموزشی در شبکه‌های بهداشت استان برگزار می‌شود.

دکتر محمدرضا میرزایی ظهر دوشنبه در حاشیه هفته ملی کودک و برپایی این جشنواره که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همه ساله یک هفته را به کودکان اختصاص می‌دهند، گفت: امسال هم ۱۵ الی ۲۱مهرماه به عنوان هفته ملی کودکان اختصاص یافت. دکتر میرزایی یادآور شد: در این غرفه تغذیه سالم و ناسالم و استفاده از میان وعده‌های سالم و بهداشتی برای کودکان تعریف خواهد شد و در این راستا آموزش‌های لازم به این افراد ارائه خواهد شد. وی با بیان اینکه در حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ۱۸شبکه بهداشت و درمان تابعه برنامه‌هایی ازجمله آموزشی دارد، گفت: همچنین همایش‌های علمی هم در تمامی شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.


ششمین نشست کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برگزار شد

به همت دفتر بهبود مدیریت و منابع انسانی شرکت آب منطقه‌یی اردبیل و با حضور دکتر بانان علی عباسی، مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت نیرو، مهندس مهدوی‌فر مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران، مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و معاونان شرکت، ششمین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب منطقه‌یی اردبیل برگزار شد. در ابتدای این جلسه مهندس داود نجفیان، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌یی اردبیل گزارشی از وضعیت کلی شرکت از لحاظ منابع انسانی و مسائل مربوط به آن ارائه کرد.

در ادامه این جلسه مهندس سیامک ستاری، مدیر دفتر بهبود مدیریت و منابع انسانی شرکت آب منطقه‌یی اردبیل گزارش مبسوطی درباره عملکرد دفتر متبوع خویش ارائه کرد که شامل بخش‌هایی درخصوص سنجش بهره‌وری، توسعه مدیریت، طرح تکریم ارباب رجوع، چارت سازمانی شرکت و... بود.

در ادامه این نشست رامین عاشوری، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌یی اردبیل نیز گزارشی در حوزه طرح تکریم ارباب رجوع و عملکرد شرکت در سال 93 در این زمینه ارائه کرد و نمونه‌یی از نظرسنجی‌های انجام یافته در حوزه رضایت مردم را تشریح کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر