اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۰۴۰۷

بازدید مدیرعامل منطقه آزاد کیش از نحوه خدمات‌دهی هتل‌ها

دکتر مونسان در بازدید از دو هتل جزیره کیش از نزدیک نحوه خدمات‌دهی این هتل‌ها را بررسی کرد.

کیش- به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر مونسان شامگاه چهارشنبه 15مهر به همراه معاون گردشگری و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش از دو هتل جزیره بازدید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از بخش‌های مختلف سرویس‌دهی به گردشگران در این هتل‌ها دیدن کرد و درجریان سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی قرار گرفت. وی همچنین با مراجعه بی‌واسطه و سرزده به برخی اتاق‌ها با مسافران حاضر در این دو هتل گفت‌وگو کرد و نظرات آنان را درخصوص امکانات و سرویس‌دهی هتل‌ها، اماکن گردشگری کیش، معایب و کاستی‌های موجود درجزیره جویا شد. دکتر مونسان همچنین از گردشگران خواست نقطه‌نظرات و پیشنهادهای خود را درباره ارتقای امکانات و خدمات گردشگری در کیش عنوان کنند. منطقه آزاد ارس ظرفیت تامین نیازهای کشورهای همسایه را دارد


منطقه آزاد ارس ظرفیت تامین نیازهای کشورهای همسایه را دارد

ارس| رییس مجلس عالی جمهوری خودمختار نخجوان گفت: منطقه آزاد ارس ظرفیتی بزرگ برای تامین نیازهای کشورهای همسایه را دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس، واصف طالب اف در دیدار هیات اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ارس به ریاست محسن خادم عرب باغی مدیرعامل منطقه آزاد ارس با بیان اینکه ارس و منطقه اقتصادی و سرمایه‌گذاری آن درهمه کشور‌های دنیا نامی شناخته شده است، گفت: وجود صنایع فعال و قدرتمند درحاشیه رود ارس علاوه بر اینکه رشد اقتصادی ایران را به دنبال داشته، در تامین بسیاری از نیازهای اساسی کشور‌های همجوار و نیز جمهوری خودمختار نخجوان نقش ممتازی را ایفا کرده است.

وی افزود: در راستای بهره‌مندی از فضای کسب‌وکار ایجاد شده، توسعه مناسبات دوجانبه را در بخش‌های مختلف ازجمله صنعت، خدمات فنی مهندسی، تجارت و گردشگری تفریحی و سلامت دنبال می‌کنیم.

واصف طالب اف با ابراز خرسندی از روند روبه رشد منطقه آزاد ارس گفت: نخجوان آمادگی دارد درکشور دوست و همسایه ایران سرمایه‌ها را به ارزش افزوده تبدیل کند و از این ظرفیت در تامین نیاز‌های کشورهای هم‌سود استفاده کند.

وی همچنین با اشاره به نقش کنسولگری جمهوری اسلامی ایران درتوسعه و تحکیم روابط دوجانبه گفت: منطقه شمال غرب ایران به خصوص استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ظرفیت‌های لازم برای همکاری‌های دوسویه را با نخجوان مهیا کرده‌اند که در این زمینه نقش کنسولگری ایران بسیار چشمگیر است.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس نیز در این دیدار با بیان اینکه دروازه‌های ایران بیش از گذشته به روی تجار و فعالان اقتصادی گشوده است، گفت: درحال حاضر در اغلب مناطق ایران اسلامی سرمایه‌گذاران خارجی با امنیت خاطر سرمایه‌های خود را به ارزش افزوده تبدیل می‌کنند. محسن خادم عرب‌باغی افزود: ارس به عنوان صنعتی‌ترین منطقه آزاد ایران از پیشتازان جذب سرمایه‌های خارجی به حساب می‌آید. به‌طوری که درحال حاضر بیش از 15 مجموعه تولیدی از کشورهای مختلف با شرایط ویژه منطقه آزاد، کالاهای تولیدی خود را به ایران و کشورهای همسایه صادر می‌کنند. وی با اشاره به توسعه و تحکیم روابط دوجانبه ایران و جمهوری آذربایجان نقش بازرگانان و فعالان اقتصادی در افزایش سرمایه‌گذاری‌ها را مهم دانست و گفت: فعالان اقتصادی دوطرف با اشتراک‌گذاری ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی می‌توانند مبادلات تجاری و مالی را در دوکشور بهبود ببخشند.


دفتر خبر منطقه آزاد چابهار راه‌اندازی شد

چابهار| به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، مبارکی در آیین راه‌اندازی این دفتر با اشاره به نقش، جایگاه اقتصادی، صنعتی و موقعیت استراتژیک منطقه آزاد چابهار در سطح ملی و بین‌المللی گفت: امیدواریم درشرایطی فعلی پس ازتحریم و همچنین برنامه‌های اقتصاد مقاومتی که ازسوی مقام معظم رهبری برای مناطق آزاد تبیین شده، قدم‌های بسیار خوب و سترگی در مسیر توسعه چابهار و استان‌ برداریم.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهاراز همت بلند مسوولان رسانه‌یی درامر اطلاع‌رسانی استان سیستان‌وبلوچستان تشکر کرد و افزود: راه‌اندازی دفتر خبر در این منطقه یکی از ضرورت‌هایی است که می‌توانیم فعالیت‌های همه‌جانبه اقتصادی- صنعتی و سایر رویدادهای جاری را به اطلاع کشورهای همسایه و به خصوص جهانیان برسانیم و باعث نشاط و امیدواری مردم باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه راه‌اندازی یک مرکز رسانه‌یی و خبری در منطقه آزاد چابهار با برد جهانی می‌تواند باعث تقویت نگاه رسانه‌یی شود، اضافه کرد: با راه‌اندازی این دفتر می‌توانیم گوشه‌یی از فعالیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم. محمود دولت کردستانی از همکاری و مساعدت مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در راه‌اندازی دفتر خبر قدردانی کرد و گفت: با نوع رویکرد فرهنگی مدیریت این منطقه و همکاری سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی، امیدوارم بتوانیم چگونگی پیشرفت فعالیت‌های تجاری و صنعتی را که در راستای آبادانی استان و نهایتا کشور عزیزمان است را به تصویر بکشیم. مدیرکل صداوسیمای استان سیستان‌وبلوچستان ضمن بحث و تبادل‌نظر با مدیرعامل منطقه آزاد چابهار درخصوص تقویت مباحث رسانه‌یی و اطلاع‌رسانی از بخش‌های مختلف بازدید به عمل آورد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر