از باران کوثری تا حراج پیراهن اینیستا

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۰۳۶۷

پسر بچه ۶ ساله و ملی‌پوش انگلیس

اسکار 6 ساله از هری کین خواسته روز جمعه به خانه آنها برود و با او بازی کند و این درحالی است که مهاجم تاتنهام در بازی تیم ملی انگلستان باید جای وین رونی را پر کند. هری کین دست‌نوشته‌یی را دریافت کرده که روی آن نوشته شده است: «هری! می‌تونی روز جمعه ساعت ۴ با من و برادرم فوتبال بازی کنی. با عشق. از طرف اسکار.» هری کین در پاسخ به این نامه که نسخه‌یی از آن را روی توییتر قرار داده، نوشته است: چه نامه درخشانی نوشتی. من از روی هاجسون (سرمربی تیم فوتبال انگلستان) خواهم پرسید اما فکر کنم روز جمعه باید در ومبلی باشم. از بازی‌تان لذت ببرید. اگر به خاطر تیم ملی انگلستان نبود اسکار احتمالا می‌توانست در حیاط پشتی خانه‌شان با هری کین بازی کند و کسی چه می‌داند شاید این دو در آینده با هم همبازی شوند.


باران کوثری دچار سانحه شد

باران کوثری بازیگر سینما که به همراه عوامل فیلم «هفت ماهگی» به خیابان یوسف‌آباد تهران رفته بود سر صحنه فیلمبرداری تصادف کرد. منصور لشکری‌قوچانی، تهیه‌کننده این فیلم گفت: ماشینی که باران کوثری در آن بود با یک جرثقیل تصادف کرد و اگر ایربک ماشین باز می‌شد مشکلی به وجود نمی‌آمد اما خدا را شکر تیم اورژانس و آتش‌نشانی خود را به سرعت به حادثه رساندند و با انتقال سریع به بیمارستان هم‌اکنون مشکلی وجود ندارد. هم‌اکنون مادرش در کنار وی است و با اینکه ما نام بیمارستان را اعلام نکردیم هنرمندان زیادی برای جویا شدن از حال وی به اینجا آمده‌اند که از همه آنها ممنونیم. پزشکان فعلا نتیجه‌یی را اعلام نکرده‌اند اما وی باید تا ۴۸ساعت در بخش مراقبت‌های ویژه استراحت کند و بعد از آن احتمالا به بخش عادی منتقل خواهد شد.


اینیستا پیراهنش را حراج کرد

اینیستا پیراهن تیم ملی‌اش را در اسپانیا که با آن در برابر مقدونیه بازی کرده بود به یک حراجی اهدا کرد تا برای پناهجویان سوری پول جمع شود. پولی که در این حراجی به دست خواهد آمد به صلیب سرخ اهدا می‌شود. این حراجی با هماهنگی یک سایت ورزشی انجام می‌شود. ستاره بارسلونا در کنار ورزشکاران دیگری مانند سرخیو لیولی بسکتبالیست تیم رئال، مارک بارتا فوتبالیست اف‌سی بارسلونا، تیاگو آلکانتارا فوتبالیست بایرن مونیخی، پپ گواردیولا سرمربی بایرن و پدرو اوبیانگ از وستهم ازجمله کسانی هستند که برای کمک به پناهجویان از طریق حراجی خیریه وارد میدان شده‌اند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر