از رضا یزدانی تا کمک تام هنکس

۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۰۲۷۷

تلاش رضا یزدانی برای نجات اعدامی

رضا یزدانی در صفحه اینستاگرام خود با اشتراک عکس و پست مطلبی از هواداران خود خواست برای کمک به زنی که به خاطر دیه در آستانه اعدام قرار داشت، اقدام کنند. یزدانی که این روزها برای اجرای کنسرت به اهواز رفته، با انتشار عکسی از خود حین اجرای کنسرت در اهواز خبر داده که با کمک‌های مردم حکم اعدام آن زن لغو شده و او تا چند روز دیگر آزاد می‌شود.


کامرون تسلیم سماجت مجری شد

جان اسنو، مجری شبکه 4 انگلیس در مصاحبه با نخست وزیر این کشور وی را مجبور کرد به سوال مهمی درباره نادیده گرفتن نقض حقوق بشر در عربستان پاسخ دهد. دیوید کامرون در پاسخ به این سوال که دلیل حمایت انگلیس از رژیم آل‌سعود چیست، پاسخ داد: «اطلاعات جاسوسی و امنیتی مهمی که عربستان در اختیار ما می‌گذارد دلیل این حمایت است.»


کمک توییتری هنکس به یک دانشجو

تام هنکس پس از یافتن کارت شناسایی یک دانشجو در پارک برای یافتن صاحب آن در صفحه شخصی خود در توییتر آگهی داد. بازیگر «فارست گامپ» برای اینکه مطمئن شود گم‌کردن کارت شناسایی یک دختر دانشجو برایش دردسرساز نخواهد شد، تصویری از کارت را در توییتر خود بارگذاری کرد. او با این کار جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر محبوب و مسوولیت‌پذیر محکم‌تر کرد. هنکس در متن آگهی خود در توییتر به صاحب کارت شناسایی گفته است که اگر به کارت خود نیاز دارد، او می‌تواند کارت را برایش بفرستد. این کار بازیگر «پل جاسوس‌ها» که 10میلیون دنبال‌کننده دارد، با واکنش مثبت کاربران توییتر مواجه شده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر