از برادر مسی تا هالیوودی‌ها

۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۰۱۸۳

برادر مسی دستگیر شد

بد‌بیاری‌های لیونل مسی با دستگیری ماتیاس برادر بزرگ‌تر او تکمیل شد. لیونل مسی در حال حاضر دوران مصدومیت خود را پشت‌سر می‌گذارد و در این مدت تیم او نتایج ضعیفی کسب کرده است. این مصدومیت ممکن است سرنوشت توپ طلای2015 را تغییر دهد و حالا ماتیاس برادر بزرگ‌تر لیونل به‌دلیل حمل سلاح غیرقانونی در ماشین خود در شهر روزاریو توسط پلیس متوقف شد. او شروع به ضرب و شتم با پلیس کرد که باعث ایجاد زخم و جراحت روی بدن هر دو طرف شد. ماتیاس کلید ماشین خود را نیز به داخل یک خانه پرتاب کرد. به نظر می‌رسد برادر مسی حداقل به چند ماه زندان محکوم شود و این خبر خوبی برای فوق‌ستاره فوتبال جهان نخواهد بود.


ریبری دست به دامن ناسا شد

ستــاره فـــرانسوی بایرن‌مونیخ برای بازگشت هر چه سریع‌تر به میدان، دست به دامن سازمان فضانوردی امریکا (ناسا) شد. فرانک ریبری مدت‌هاست به‌دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود. این درحالی است که بایرن‌مونیخ در سمت راست به‌شدت به این بازیکن نیاز دارد. دستگاهی که ناسا طراحی کرده با مقاومت در برابر نیروی جاذبه به فضانورد احساس سبکی و کاهش وزن می‌دهد. ریبری با کمک این دستگاه می‌تواند تمرینات فشرده‌یی را پشت‌سر بگذارد و آمادگی خود را دوچندان کند که به‌نظر می‌رسد فکر بسیار خوبی است و احتمال دارد بازیکنان دیگری هم از آن استفاده کنند.

حیرت پاول از نحوه دویدن رونالدو

دونده نامدار 100متر جهان از شیوه دویدن کریستیانو رونالدو ابراز تعجب کرد. آسافا پاول رکورددار سابق دوی 100متر جهان با انتشار عکسی در شبکه‌های مجازی شیوه دویدن کریستیانو رونالدو در زمین مسابقه را با خود مقایسه کرد و به ستایش و تحسین مهاجم پرتغالی رئال‌مادرید پرداخت. پاول در صفحه خود نوشت: این بهترین تکنیک جهان است و دویدن رونالدوی فوتبالیست، تعجب‌آور است. او تکنیک خیلی خوبی دارد. مشخص نیست که او در پیست دوومیدانی می‌دود یا در میدان مسابقه.


تنفر فرزند 2 هالیوودی از آنها

ایزابلا کروز دخترخوانده ۲۲ساله نیکول‌کیدمن و تام کروز سوپراستارهای هالیوود در یک مراسم خصوصی و پرخرج که تمام هزینه‌اش را پدرش (تام کروز) پرداخت کرده بود، با نامزدش در لندن ازدواج کرد اما از آمدن پدر و مادر خود به مراسم جلوگیری کرد. وی چند روز قبل از عروسی به‌جای دعوت از آنها طی پیامی که با پیامک برای تام و نیکول فرستاد اعلام کرد: شما دوتا حق ندارید تو مراسم عروسی من شرکت کنید، متنفرم ازتون! نیکول کیدمن همسر سابق تام کروز در گفت‌وگو با مجله «روز زن» چاپ استرالیا گفت: مهم نیست که من و تام را دعوت نکرد. ما از اینکه بلا ازدواج کرد بسیار خوشحالیم و برایش آرزوی خوشبختی می‌کنیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر