اخبار

۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۰۱۵۱

رشد 17 تومانی نرخ دلار و 3500 تومانی قیمت سکه

صرافان بازار ارز و سکه نرخ هر دلار امریکا را در روزسه‌شنبه با 17 تومان رشد نسبت به روز دوشنبه 3هزار و 484 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با 3500تومان افزایش 925 هزارتومان تعیین کردند. هر یورو در بازار آزاد با 12 تومان رشد نسبت به روز سه‌شنبه 3هزار و 930تومان و هر پوند نیز با 4 تومان افت 5 هزار و 280 تومان قیمت خورد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم هر یک با 3500تومان رشد 925هزار تومان تعیین قیمت شد. نرخ هر نیم سکه بهار آزادی با یک هزار تومان افت 468هزار تومان و هر ربع سکه نیز بدون تغییر قیمت 258 هزار تومان فروخته شد.

هر سکه یک گرمی نیز 170هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز 94هزار و 800تومان خریدوفروش شد. هر اونس طلا نیز 1139 دلار قیمت‌گذاری شد.


کارنامه درخشان بانک صادرات در مسوولیت اجتماعی

بانک صادرات ایران در راستای رفع موانع و مشکلات هموطنان دست به اقداماتی موثر و کارآمد از قبیل تخصیص وام قرض‌الحسنه در زمینه ازدواج، درمان، اشتغالزایی زده است تا با پرداخت این وام‌ها به افراد واجد شرایط، باری از دوش آنان برداشته و مشکلات و چالش‌های آنان را مرتفع سازد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک علاوه بر انجام فعالیت‌های موثر درعرصه کلان اقتصادی و ایجاد زیرساخت‌ها برای توسعه همه‌جانبه کشور انجام رسالت‌های اجتماعی را نیز در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است. در راستای ایفای تعهدات اجتماعی خود با پرداخت حدود ١٠هزار و٧٤١میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه در سال گذشته ٢٦٣هزار تن را روانه خانه بخت کرده و ودر ٥ماهه اول سال جاری نیز ٢هزارو١٩٤میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است. براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید وام‌های قرض‌الحسنه دیگری را برای درمان، رفع گرفتاری‌های نیازمندان و انجام تکالیف و رسالت‌های اجتماعی درنظر گرفته که تا مرداد امسال بیش از هزارو٣٩میلیارد ریال تسهیلات در سرفصل‌های یادشده پرداخت کرده است.


ارایه تسهیلات قرض‌الحسنه به کارآفرینان

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان از حمایت تسهیلاتی این صندوق از فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی خبر داد و گفت: صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان در قالب تفاهمنامه‌هایی که در سال‌های 93 و 94 با سازمان بهزیستی کشور امضا کرد متعهد به پرداخت مجموعا 63میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به افراد تحت‌پوشش این سازمان شد. محمدرضا بهنام حسین‌پور در گفت‌وگو با ایرنا افزود: کل مبلغ تعهد شده در سال 93 به مددجویان تحت‌پوشش این سازمان در قالب وام پرداخت شد و اعطای وام در چارچوب تعهدات سال جاری نیز در حال انجام است. وی با ارایه آماری درخصوص وام‌های پرداختی صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان در سرفصل‌های مختلف تسهیلاتی پرداخت و گفت: میزان وام پرداختی صندوق در سال 94 در زمینه ازدواج و تامین جهیزیه 451میلیارد ریال، در بخش درمان 27 میلیارد ریال و در زمینه تعمیر و تامین مسکن مبلغ 230میلیارد ریال تخصیص داده که بیش از 70 درصد آن پرداخت شده است.وی تصریح کرد: صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان در قالب همکاری موثر دوجانبه با کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در سال 93 بر مبنای تفاهمنامه امضا شده مبلغ 63میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه با موضوع کارآفرینی را به افراد تحت پوشش این کمیته پرداخت کرد و هم‌اکنون نیز براساس تفاهمنامه امضا شده فیمابین متعهد به پرداخت 60میلیارد ریال وام در طول سال 94 به افراد معرفی شده از سوی این کمیته است که روند اعطای آن نیز در حال انجام است. به گفته وی، هدف اصلی بانک پارسیان از تاسیس صندوق قرض‌الحسنه نقش‌آفرینی موثر‌تر در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی بنگاهداری بوده و صندوق با وجود مدت اندکی که از فعالیت آن می‌گذرد در این زمینه کارنامه مورد قبولی داشته است.


حضور بانک تجارت در جشنواره دانشگاه تهران

همزمان با آغاز سال تحصیلی، بانک تجارت برای آشنایی دانشجویان دانشگاه تهران با خدمات الکترونیک این بانک، اقدام به برپایی غرفه کرده است. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این غرفه که در راستای تعامل بیشتر با دانشگاه و آشنایی دانشجویان ورودی سال جاری با خدمات بانکداری الکترونیک این بانک برپا شده است، با حضور تعدادی از دانشجویان دانشکده‌های مختلف این دانشگاه آغاز به کار کرد. در این غرفه کارشناسان این بانک دانشجویان را با جدیدترین خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین باشگاه مشتریان آشنا کرده و به سوالات آنان پاسخگو هستند. درجریان برگزاری این جشنواره، همسر شهید علی‌محمدی دانشمند شهید هسته‌یی و استاد دانشگاه نیز از این غرفه بازدید کرد.

شایان ذکر است بانک تجارت همزمان با آغاز سال تحصیلی 1395-1394 برای کلیه دانشجویان ورودی سال جاری دانشگاه تهران، افتتاح حساب کرده و یک عدد تجارت کارت هیبریدی (که همان کارت atm و کیف پول الکترونیک) است، اعطا خواهد کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر