از اخراج مورینیو تا خواستگاری از نایتلی

۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۰۰۲۸

مورینیو: من فرار نمی‌کنم

چلسی ضعیف‌ترین نتایج خود را در 37سال گذشته با مورینیو کسب کرده و این تیم این فصل هیچ حرفی برای گفتن نداشته است. ژوزه مورینیو بعد از بازی با ساوتهمتون که با باخت 3 بر یک همراه بود، گفت: می‌دانم شما اکنون به چه چیز فکر می‌کنید ولی این اتفاق رخ نخواهد داد. اگر باشگاه می‌خواهد من را اخراج کند، بکند ولی من از این شرایط فرار نمی‌کنم. این شرایط در تاریخ چلسی تکرارنشدنی بوده و اگر چلسی تصمیم بگیرد اخراجم کند، بزرگ‌ترین مربی تاریخ این تیم اخراج شده است.


هیلاری با مارک آنتونی روی سن رفت

مارک آنتونی خواننده پاپ و سالسا درمیان اجرا ناگهان از هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق، بانوی اول اسبق و نامزد پیشتاز دموکرات‌ها در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری ایالات متحده درخواست کرد به روی صحنه 360 درجه‌یی آن تالار بیاید و گفت: «می‌خواهم از یک نفر نام ببرم که امشب به کنسرت آمده است. لطفا با هرچه احترام در دنیا هست این را بشنوید که برای هیلاری کلینتون می‌خوانم.»

هیلاری کلینتون با یک ژاکت آبی فیروزه‌یی به روی صحنه آمد. درمیان جیغ کشیدن و هیاهوی کر‌کننده تماشاگران مشخص نبود چه تعداد با او موافق یا مخالف بودند، گرچه عده‌یی درحال مشت تکان دادن بودند. این دوچندین بار جلو عکاس‌ها ژست گرفتند و هیلاری بعد از دو دقیقه بدون بر زبان آوردن کلمه‌یی با ماموران امنیتی از صحنه خارج شد.


خواستگاری یک طرفدار از کی‌یرا نایتلی

کی‌یرا نایتلی ستاره بریتانیایی سینمای جهان به‌تازگی یک تئاتر با نام «ترز راکین» در برادوی نیویورک اجرا می‌کند. اما، وقتی هنوز بیش از 5دقیقه از اجرای این هنرپیشه 30ساله نگذشته بود، یکی از تماشاگران از جای خود بلند شد و با فریاد خطاب به کی‌یرا گفت: با من ازدواج کن! و یک دسته گل برایش پرتاب کرد. با اینکه تئاتر برای چند ثانیه از نمایشش باز ماند، اما نایتلی بسیار حرفه‌یی عمل کرد و نگذاشت این مشکل روی اجرای زنده‌اش بر صحنه تئاتر مشکلی ایجاد کند. بلافاصله نیروهای امنیتی مرد را دستگیر کردند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر