از تام هنکس حسود تا داور هفت‌تیرکش

۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۹۷۴۶

حسادت تام هنکس به مت دیمون

تام هنکس در توییتر نوشت: «من به مت دیمون حسادت می‌کنم». مت دیمون در فیلم «مریخی» به کارگردانی ریدلی اسکات نقش فضانوردی را بازی می‌کند که پا به سیاره سرخ می‌گذارد. تام هنکس نیز در سال1995 در فیلم «آپولو13» به کارگردانی ران هاوارد بازی کرده است. «آپولو13» داستان سفر ناموفق انسان به کره ماه است. شاید دلیل حسادت تام هنکس این باشد که او در فیلم «آپولو13» به ماه نرسید، اما مت دیمون در «مریخی» به سیاره سرخ رسید. دراین میان همزمان شدن نمایش فیلم «مریخی» با کشف آب بر سطح مریخ بر جذابیت‌های این فیلم افزوده است.


نشان سلطنتی برای کیت میدلتون

کیت میدلتون اخیرا نشان خانواده سلطنتی ملکه الیزابت دوم را دریافت کرده است. این نشان بلند‌مرتبه‌ترین نشانی است که تنها به زنان خانواده سلطنتی اعطا می‌شود. به نظر می‌رسد کیت میدلتون اخیرا جا پای دایانا شاهدخت ولز و کامیلا دوشس کورنوال همسر دوم پرمس چارلز ولیعهد بریتانیا گذاشته است. بلندمرتبه‌ترین نشانی که تنها به زنان خانواده سلطنتی اعطا می‌شود شامل قاب الماسی با تصویر ملکه در وسط آن است. سابقه اعطای این نشان به 200سال پیش‌ بازمی‌گردد. گویا ملکه باور دارد کیت در چهارمین سال ازدواج خود با شاهزاده ویلیام ثابت کرده لیاقت آن را دارد که به عنوان نماینده خانواده سلطنتی مطرح شود.


سوارز و تقدیم گل به مسی

لوئیس سوارز سه‌شنبه در نقش لئو مسی ظاهر شد و در دقیقه 82، با گلزنی خود، بارسا را در شبی که از روزهای اوجش به دور بود به پیروزی رساند. او این گل را با نشان دادن عدد 10، به لئو مسی مصدوم که در ورزشگاه حضور داشت تقدیم کرد.


هفت‌تیرکشی داور در لیگ برزیل!

حدود 2سال بعد از اینکه خبر بریده شدن سر یک داور در لیگ‌های سطح پایین فوتبال برزیل جهان را شوکه کرد، دوباره یک داور در این کشور خبرساز شد. گابریل موراتا داور یکی از مسابقات لیگ‌ دسته دوم برزیل برای بازیکنان و مربی یکی از تیم‌ها اسلحه گرم کشید. یکی از شاهدان عینی گفته بعد از اینکه بازیکنان از یک تصمیم موراتا به‌شدت عصبانی شده‌اند، او یکی از آنها را اخراج کرد. اوضاع با ورود سرمربی این تیم و زدوخورد بین بازیکنان تیم و داور وخیم شد و مسوولان داور را به رختکن بردند. این شاهد گفته موراتا دقایقی بعد درحالی که اسلحه گرم دستش بود به زمین مسابقه برگشت و کسانی که به او حمله کرده‌ بودند را تهدید کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر