از کباب «تری» تا بدون تیم ماندن «رونالدینیو»

۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۹۶۶۰

تلاش‌ «تری» برای رسیدن به بهترین کباب

کاپیتان چلسی با حاشیه جدیدی روبه‌رو شده است. داستان از این قرار است که مدافع 34ساله آبی‌پوشان شهر لندن از وجود مغازه «بهترین کباب» در «ایشر» هیجان زده شده است. وی برای رسیدن به غذا، در جایگاه معلولان جلوی رستوران پارک کرد و درحالی که لباس چلسی را به تن داشت، از خودرو رنجروور 200هزار پوندی‌اش بیرون آمد. با این حال او از دیدن خبرنگاران غافلگیر شد.‌ تری در سال 2008 حاشیه مشابهی را تجربه کرد.

پیام مسی برای دوستدارانش

ستاره‌ آرژانتینی بارسلونا از هواداران خود که از او در آسیب‌دیدگی‌اش حمایت کردند، تشکر کرد. لیونل مسی که در دیدار بارسلونا برابر لاس‌پالماس آسیب دید و تا دو ماه نمی‌تواند تیمش را همراهی کند، از نگرانی طرفدارانش تشکر کرد. مسی در صفحه اجتماعی خود در توییتر از تمام کسانی که در این آسیب‌دیدگی‌اش از او حمایت کردند، تشکر کرد و نوشت: از همه دوستداران فوتبال که برای من نامه‌های حمایت و دلداری نوشتند تشکر می‌کنم. سخت‌ترین چیز برای یک بازیکن بازی نکردن است. الان وظیفه من این است که این دوران سخت را پشت سربگذارم و خود را آماده بازی کردن کنم. بار دیگر از همه شما تشکر می‌کنم. مسی نمی‌تواند آبی-اناری‌ها را در دیدارهای برابر سویا، ایبار، ختافه و ویارئال در رقابت‌های لیگا و بایرلورکوزن و باته بوریسوف در لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند. او همچنین در دیدارهای برابر اکوادور، پاراگوئه، برزیل و کلمبیا هم در انتخابی جام جهانی 2018 نمی‌تواند برای آلبی‌سلسته به میدان رود.

رونالدینیو باز هم بدون باشگاه شد

ستاره فوتبال برزیل پس از آنکه باشگاه فلومیننزه قراردادش را فسخ کرد، باز هم بدون باشگاه ماند. رونالدینیو 35 ساله که نزدیک به دو ماه پیش به فلومیننزه پیوسته بود، در 9 دیدار این تیم شرکت کرد و به هیچ‌وجه نمایش خوبی نداشت. او در این تعداد بازی نتوانست گلزنی کرده یا به هم‌تیمی‌هایش پاس گل بدهد و حتی در جریان بازی، به خاطر عملکرد ضعیفش توسط هواداران، هو می‌شد. به همین دلیل، سران باشگاه فلومیننزه تصمیم گرفتند قرارداد این بازیکن را فسخ کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر