اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۹۰۰۵

موسسه آموزشی علوم و فنون کیش

نشان و استاندارد بین‌المللی اتحادیه اروپا را دریافت کرد

در دوازدهمین اجلاس زنجیره موفقیت سازمانی، موسسه آموزشی علوم و فنون کیش موفق به کسب استاندارد و جایزه بین‌المللی FCS و نشان زرین معتبرترین سازمان سرآمد آموزشی کشورشد.

به گزارش روابط‌عمومی و اموربین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در دوازدهمین اجلاس زنجیره موفقیت سازمانی، موسسه آموزشی علوم و فنون کیش موفق به کسب استاندارد و جایزه بین‌المللی FCS (انتخاب نخست دانش‌آموختگان در حوزه آموزش از سوی اتحادیه اروپا) و دریافت نشان زرین معتبرترین سازمان سرآمد در حوزه خدمات آموزشی شد.

مدیرعامل موسسه آموزشی علوم و فنون کیش گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در یک سال اخیر و تغییرات ایجاد شده در روش‌های آموزش طبق استانداردهای بین‌المللی، ارتباط مستمر با مخاطبان اعم از مدرسان، زبان‌آموزان، پاسخگویی سریع به انتقادات و پیشنهادات، تعامل با دستگاه‌های اجرایی مختلف، نظارت مستمر بر کلیه شعب تحت پوشش و نظر به مطالعات و ارزیابی‌های برون سازمانی و نظرسنجی‌های عمومی که بر مبنای شاخص‌های ارزیابی مرکز استانداردهای بین‌المللی (USAS) اتحادیه اروپا انجام شده است موسسه علوم وفنون کیش در بین یک هزار شرکت تولیدی و خدماتی کشور در حوزه‌های مختلف به عنوان برترین موسسه آموزشی کشور موفق به دریافت این دو نشان شد.

دکتر حسینعلی تقی‌تهرانی افزود: این اجلاس با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت راه‌وشهرسازی، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران، مرکز آمار ایران، شورای توسعه تعاون و دبیرخانه مدیریت سازمان‌های موفق ایران برگزار شد و در بین 30 شرکت برگزیده برای دریافت نشان‌های ملی و بین‌المللی به عنوان تنها موسسه آموزشی کشور امتیاز لازم برای دریافت این نشان‌ها را کسب کرد. دوازدهمین اجلاس زنجیره موفقیت سازمانی با حضور مسوولان کشوری، مدیرعامل شرکت‌های نمونه و کارشناسان برتر صنعت، اقتصاد و تجارت با رویکرد بزرگ‌ترین گردهمایی شرکت‌های پیشرو و سرآمد ایران چهارشنبه 25 شهریور در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.


کنگره بین‌المللی استاد شهریار

در منطقه آزاد ارس

به کار خود پایان داد

با برگزاری آیین اختتامیه کنگره بین‌المللی استاد شهریار در منطقه آزاد ارس، این کنگره پس از دو روز به کار خود پایان داد.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس، آیین اختتامیه کنگره بین‌المللی استاد شهریار صبح جمعه با حضور میهمانان داخلی و خارجی و جمعی از مسوولان در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در این آیین با بیان اینکه سعی کردیم تا ابعاد وسیع‌تری از شخصیت استاد را تبیین کنیم، اظهار داشت: شهریار یکی از شعرای بزرگ ایران بوده و روز ملی شعر و ادب فارسی به پاس آثار بی‌نظیر و زحمات ایشان برای شعر و ادب ایران نامگذاری شده است.

حسین میلانی ادامه داد: تمامی ابعاد استاد شهریار از جمله ابعاد دینی، ارزشی، اجتماعی، تربیتی و اخلاقی وی باید برای تمام مردم آشکار شود و این امر در سایه تلاش پژوهشگران حاصل می‌شود.

میلانی در خصوص جزییات برگزاری این کنگره بین‌المللی گفت: این کنگره از روز چهارشنبه در تالار وحدت آغاز شده و امروز نیز در منطقه آزاد ارس شاهد برگزاری آیین اختتامیه آن هستیم که در مجموع در این دوره میزبان میهمانانی از کشورهای آذربایجان، ترکیه، عراق، روسیه، لیتوانی، تاجیکستان، سوریه، هندوستان، افغانستان و پاکستان بودیم.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان ادامه داد: در مجموع بیش از ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شد که8 مقاله حائز شرایط برای ارائه معرفی شدند.

وی همچنین از چاپ ۲۲ مقاله در قالب مجموعه مقالات خبر داد و گفت: همچنین بیش از ۲۵۰ شعر نیز به دبیرخانه ارسال شده بود.

میلانی ادامه داد: در مراسم اختتامیه نیز از تابلوی مشاهیر استان و کشور در مجتمع فرهنگی مشاهیر آذربایجان در منطقه آزاد ارس رونمایی شد. عضو هیات علمی کنگره بین‌المللی استاد شهریار در خصوص جلسه شب شعر نیز گفت: در میان اشعار ارسال شده، ۲۷ شعر در جلسه شب شعر بررسی و خوانده شد.

علی حاجی‌بلند در خصوص ارائه ۱۴ مقاله در نشست علمی کنگره نیز گفت: هدف اعضای هیات علمی راهیابی آثار حاوی معرفی ابعاد شخصیتی استاد شهریار بود.

در این آیین پیام رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس در وصف مقام شاعر بلندآوازه ایران قرائت شد. همچنین با اهدای لوح سپاس و تندیس کنگره، از شاعران جلفا تقدیر به‌عمل آمد. اجرای موسیقی تاجیکی و تجلیل از اعضای انجمن شعر نباتی نیز از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

شایان ذکر است قبل از برگزاری ایین اختتامیه کنگره بین‌المللی استاد شهریار در آمفی‌تئاتر پیام نور دانشگاه جلفا، از تندیس استاد شهریار و تنی چند از بزرگان خطه آذربایجان در مجتمع تجاری، رفاهی و خدماتی مشاهیر آذربایجان در منطقه آزاد ارس رونمایی شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر