هزینه رهن و اجاره آپارتمان‌های 80متری

۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۸۹۹۴


با توجه به آرامش اجاره‌بها در فصل تابستان که پرتحرک‌ترین فصل نقل و انتقالات محسوب می‌شود، انتظار می‌رود با شروع فصل پاییز و فروکش کردن تقاضا شاهد کاهش نسبی نرخ اجاره‌بها باشیم.

به گزارش ایسنا، نرخ اجاره‌بهای واحدهای 80متری در نقاط مختلف تهران با محاسبه معادل تبدیلی آنها بین حدود یک‌میلیون و 500هزار تومان تا حدود 5میلیون تومان نوسان دارد که به شرح زیر است: یک واحد آپارتمان 80متری واقع در خوش با پارکینگ و انباری به قیمت 55میلیون تومان رهن کامل در نظر گرفته شده که معادل تبدیلی آن یک‌میلیون و 650هزار تومان اجاره ماهیانه است.

یک واحد آپارتمان 80‌متری واقع در دردشت، با پارکینگ و انباری به قیمت 65میلیون تومان رهن کامل در نظر گرفته شده که معادل تبدیلی آن یک میلیون و 950هزار تومان اجاره ماهیانه است. یک واحد آپارتمان 80متری واقع در میدان ولیعصر، طبقه دوم، یک خوابه با پارکینگ به قیمت 70میلیون تومان رهن کامل در نظر گرفته شده که معادل تبدیلی آن 2میلیون و 100هزار تومان اجاره ماهیانه است.

یک واحد آپارتمان 80متری واقع در سعادت‌آباد، دوخوابه، با انباری به قیمت 80میلیون تومان رهن کامل در نظر گرفته شده که معادل تبدیلی آن 2میلیون و 400هزار تومان اجاره ماهیانه است.

یک واحد آپارتمان 80متری واقع در پونک، دوخوابه، با پارکینگ، انباری و آسانسور به قیمت 30میلیون تومان پول پیش و یک‌میلیون و 500هزار تومان اجاره در نظر گرفته شده که معادل تبدیلی آن 2میلیون و 400هزار تومان اجاره ماهیانه است.

یک واحد آپارتمان 80متری واقع در سهروردی شمالی، با پارکینگ، انباری و آسانسور به قیمت 15میلیون تومان پول پیش و 2میلیون و 100هزار تومان اجاره در نظر گرفته شده که معادل تبدیلی آن 2میلیون و 550هزار تومان اجاره ماهیانه است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر