از کاکا تا جعفری

۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۸۹۷۶

کاکا هنوز مادریدی است

ستاره سابق رئال مادرید هنوز هم طرفدار این تیم است. او تاکید کرد هیچگاه رئال را فراموش نخواهد کرد و الان هم بازی‌های این تیم را پیگیری می‌کند. کاکا تا قبل از پیوستن به رئال مادرید بهترین بازیکن جهان بود و در ترکیب میلان، بازی‌های درخشانی را به نمایش می‌گذاشت اما او در رئال مادرید تجربه بسیار تلخی داشت و آسیب‌دیدگی‌های پیاپی و نیمکت‌نشینی‌های مداوم باعث شد تا خرید بسیار بدی برای کهکشانی‌ها باشد. کاکا به شرایط سخت بازی کردن در سانتیاگو برنابئو اشاره کرد و گفت: رئال یک تیم خاص و بازی کردن در آن بسیار سخت است. در برنابئو، اسطوره‌هایی مانند ایکر کاسیاس، زین‌الدین زیدان و رونالدو هوو شده‌اند. به هرحال، این فرهنگ رئال است و نمی‌توان آن را تغییر داد. با این حال باید بگویم هیچ‌وقت هواداران رئال به من بی‌احترامی نکردند و همواره مردم در خیابان‌ها به من احترام می‌گذاشتند.


پسر 8 ساله برنده بزرگ قرعه‌کشی

در قرعه‌کشی بانکی در امارات متحده عربی یک پسر بچه 8ساله برنده یک دستگاه بنتلی کانتیننتال جی‌تی 8 سیلندر شد. این قرعه‌کشی هرماه انجام می‌گیرد و جوایز آن یک‌میلیون درهم، یک دستگاه آپارتمان و یک دستگاه خودرو لوکس هستند. کانتیننتال جی‌تی در ایالات متحده 193هزارو500 دلار قیمت دارد. موتور 4 لیتری تویین توربوی این خودرو می‌تواند 500 اسب بخار قدرت تولید کند. طراحی بدنه و داخلی این خودرو بی‌نظیر است. این پسربچه تا 10سال آینده نمی‌تواند با این جایزه رانندگی کند و به نظر می‌رسد پدر او بیشتر از این جایزه لذت ببرد.


قهرمانی که دست‌فروشی می‌کند

قهرمان پرتاب وزنه دوومیدانی آسیا این روزها برای امرار معاش خود دست‌فروشی می‌کند و از مسوولان فدراسیون دوومیدانی برای پیگیری نکردن کارهایش دلخور است. شاهین جعفری دوومیدانی کاری است که در ماده پرتاب وزنه فعالیت می‌کند و در سال1393 توانست در مسابقات جوانان آسیا مدال نقره را کسب کند، اما پس از اینکه نفر اول دوپینگش مثبت شد، مدال طلا به او تعلق گرفت، اما خودش می‌گوید هنوز طلا به دستش نرسیده و منتظر است که فدراسیون دوومیدانی این موضوع را پیگیری کند. اما نکته متاثر‌کننده‌یی که در مورد او وجود دارد اینکه برای امرار معاش خود دست‌فروشی می‌کند و بعدازظهرها به تمرین می‌پردازد.

وی می‌گوید تا وقتی که به مشکلاتش رسیدگی نشود، این کار را انجام می‌دهد. هم درس می‌خواند، هم ورزش می‌کند و هم دست‌فروشی...

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر