استقبال مشتریان از پیشخوان مجازی بانک آینده

۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۸۹۴۶

خدمات بانکی به‌صورت اینترنتی و تحویل در محل، از طریق سامانه پیشخوان مجازی بانک آینده، کماکان خدمتی نوآورانه و منحصربه‌فرد در نظام بانکی کشور است. با توجه به استقبال مردم از این سامانه، و مطلوبیت خدمات آن، تعداد خدمات ارائه شده از طریق سامانه مذکور روزبه‌روز گسترش و به 256نوع خدمت افزایش یافته است. این خدمت‎رسانی، هم‏اکنون از طریق ثبت درخواست به‌صورت اینترنتی یا تماس تلفنی، انجام می‌پذیرد. خدمات مربوط به اینترنت‌بانک در سراسر کشور فعال بوده و هم‌اکنون ارائه خدمات تحویل درمحل نیز در هفت شهر کشور (تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، اهواز و ساری) امکان‌پذیر است. عملکرد سامانه پیشخوان مجازی در پنج‌ماهه اول به‌صورت ذیل است؛ مجموعاً تعداد 217، 532 خدمت از طریق این سامانه ارائه شده است که قریب 215،000خدمت آن از طریق شعبه مجازی و به‌ صورت اینترنتی و به‌طور متوسط هم هرماه حدود 200 مورد خدماتی اعم از دریافت و واریز وجه نقد، دریافت دسته چک، ارسال کارت هدیه و غیره؛ به‌صورت تحویل در محل به مشتریان عزیز ارائه شده است. ضمناً مرکز ارتباط بانک از ساعت 19 الی 8 صبح روز بعد نیز، به ارائه خدمات مختلف غیرحضوری بانکداری الکترونیکی به مشتریان مشغول است. مرکز مذکور تنها در مردادماه گذشته، قریب 2150 خدمت را (فقط از ساعت 19 الی 8 صبح روز بعد) به انجام رسانده است. ارائه 256خدمت تحویل در محل، در گستره وسیع شهر تهران و 6 شهر دیگر؛ بیانگر پوشش مناسب چتر خدمات بانکی تحویل در محل کار و زندگی مردم و مشتریان، توسط بانک آینده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر