از سلطان بوکس تا زمین فوتبال

۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۸۶۶۲

سلطان بوکس خداحافظی کرد

«فلوید می‌ودر» بوکسور امریکایی پس از پیروزی در چهل‌ونهمین مسابقه دوران حرفه‌یی خود از دنیای بوکس خداحافظی کرد. با این پیروزی می‎ودر موفق شد تا در ۴۹بار حضورش در بازی‌های حرفه‌یی بوکس در همه آنها به پیروزی دست یابد. می‌ودر ۳۸ساله با این پیروزی با موفقیت «راکی مارسیانو» که در تاریخ این رشته رکوردار پیروزی بدون شکست بود، برابر شده است.


مورینیو ناسزا گفت؟

برخی رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند سرمربی چلسی پس از شکست مقابل اورتون به سرمربی این تیم بی‌احترامی کرده است. آبی‌های لندن در دیدار این هفته‌شان در لیگ برتر انگلیس در گودیسون پارک با نتیجه سه بر یک شکست خوردند. پس از این شکست و درحالی که چلسی میهمان اورتون بود و باید زودتر از ورزشگاه خارج می‌شد و به لندن بازمی‌گشت اما کنفرانس مطبوعاتی روبرتو مارتینز سرمربی اورتون، زودتر از کنفرانس ژوزه مورینیو برگزار شد. همین مساله موجب ناراحتی سرمربی پرتغالی چلسی شد. وقتی مارتینز از اتاق کنفرانس بیرون آمد و در حال گفت‌وگو با سایر رسانه‌ها بود، مورینیو رو به وی گفت: روبرتو، دفعه بعد تو باید بعد از من کنفرانس مطبوعاتی را برگزار کنی چون تیم ما باید به خانه بازگردد و راهی طولانی در پیش دارد. مارتینز هم در پاسخ به این صحبت‌ها گفت: برنامه‌ریزی چنین مسائلی دست من نیست ژوزه. هیچ مسوولیتی متوجه من نیست.

برخی رسانه‌ها ادعا کردند که مورینیو پس از این صحبت‌ها، چیزی زیر لب گفته و راهی اتاق کنفرانس شده است.


کریس رونالدو هالیوودی شد

اعجوبه پرتغالی تیم فوتبال رئال‌مادرید اسپانیا در فیلمی هالیوودی که کارگردانی آن برعهده مارتین اسکورسیزی است، بازی می‌کند. خرید آپارتمانی در نیویورک توسط رونالدو که متعلق به یک تاجر ایتالیایی است، اسکورسیزی را علاقه‌مند به استفاده از حضور او در نقش این فرد و در منزلی که سابق متعلق به وی بود، کرده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر