اخبار

۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۸۶۱۲

شعب بانک آینده جمعه27 شهریورماه باز است

با توجه به نزدیک شدن به پایان مهلت افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز در پایان شهریورماه سال جاری و استقبال هموطنان گرامی و مشتریان محترم بانک از این حساب، تمامی شعب بانک آینده، روز جمعه مورخ 27 شهریورماه سال جاری از ساعت 9:00 صبح لغایت 13:00، آماده پذیرش مشتریان متقاضی افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خواهند بود. باجه عصر تمامی شعب بانک آینده در سراسر کشور نیز تا پایان مهلت افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز (31/06/1394) فعال خواهند بود. شایان ذکر است؛ جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک آینده در مهرماه سال جاری برگزار می‌شود و سپرده‌گذاران محترم می‌توانند علاوه بر برخورداری از میلیاردها ریال جوایز ارزنده نقدی و غیرنقدی، از امکانات دیگری همچون: خدمات بانکداری الکترونیکی، پیشخوان مجازی، افتتاح حساب بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق اینترنت‌بانک نیز بهره‌مند شوند.


بانک صادرات 219 میلیاردتومان وام ازدواج داد

بانک صادرات ایران در راستای اشاعه فرهنگ قرض‌الحسنه و کمک به افراد نیازمند جامعه تا پایان مردادماه سال جاری مبلغ ٢هزارو١٩٤میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک درجهت کمک به ازدواج جوانان در ٥ماهه اول سال٩٤ مبلغ ٢هزارو١٩٤میلیارد ریال را در قالب وام ازدواج و تهیه جهیزیه به ٣٥هزارو٧٦٩نفر پرداخت کرده است. همچنین مبلغ پرداختی ازسوی این بانک به زوج‌های جوان در سال٩٣ مبلغ ١٠هزارو٧٤١میلیارد ریال بوده است که درمجموع ٢٦٣هزارنفر از تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه این بانک بهره‌مند شده‌اند که براساس آمار منتشره ازسوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، این میزان معادل ٢٢درصد کل تسهیلاتی است که ازسوی شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت و بانک متبوع در این زمینه توانسته است عملکرد مطلوبی به ثبت برساند. همچنین در ٥ماهه اول سال٩٤ افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) برای تامین شغل و اشتغالزایی از ٣٩٨میلیارد ریال تسهیلات بانک صادرات بهره‌مند شده‌اند. بانک صادرات ایران با هدف ایفای رسالت‌های اجتماعی و فرهنگی و به ویژه محرومیت‌زدایی و در راستای سیاست‌های دولت مبادرت به پرداخت تسهیلات به گروه‌های مختلف کرده است. شایان ذکر است اشتغالزایی، مشاغل خانگی، زندانیان نیازمند، ساخت مسکن روستایی در زمره بخش‌هایی محسوب می‌شوند که ازسوی بانک صادرات به صورت قرض‌الحسنه مشمول دریافت تسهیلات اعطایی شده‌اند. منبع تامین این نوع تسهیلات دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه هستند که با همت بلند خود در این امر خداپسندانه مشارکت دارند.


همکاری بانک تجارت

با دانشگاه پیام نور

بانک تجارت برای توسعه خدمات خود به جامعه دانشگاهی کشور با دانشگاه پیام نور تفاهمنامه همکاری امضا کرد. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، درمراسم انعقاد این تفاهمنامه که به امضای مقدم مدیرعامل بانک تجارت و سرلک رییس دانشگاه پیام نور رسید، مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به خدمات گسترده این بانک به جامعه دانشگاهی کشور اظهار داشت: ارائه آخرین خدمات نوین بانکی و تسهیلات و امکانات مناسب به جامعه دانشگاهی کشور همواره از برنامه‌های استراتژیک بانک تجارت بوده و تلاش کرده‌ایم رضایت‌مندی هرچه بیشتر از خدمات بانکی را برای این قشر فرهیخته کشور فراهم آوریم. مقدم تلاش دانشگاه پیام نور در تربیت نیروهای توانمند را شایسته تقدیر دانست و افزود: امید است امضای تفاهمنامه بانک تجارت با دانشگاه پیام نور نقطه عطفی درجهت ارائه خدمات ارزشمند و متفاوت به اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه باشد.


کسب رتبه یک توانگری مالی توسط بیمه سرمد

بیمه سرمد برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه یک توانگری مالی با نسبت 464درصد در سال 1393 شد. به گزارش روابط‌عمومی بیمه سرمد، با توجه به اعمال مدیریت صحیح ریسک، توانگری مالی این شرکت در سطح یک توسط بیمه مرکزی ج. ا. ا مورد تایید قرار گرفت. بر اساس این گزارش، در متن این نامه آمده است: «در اجرای ماده 6 آیین‌نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه، به استحضار می‌رساند حسب بررسی و کنترل انجام شده، نسبت توانگری مالی آن شرکت با نسبت توانگری مالی 464 درصد سطح یک، مورد تایید بیمه مرکزی ج. ا. ا است.» یادآور می‌شود بیمه سرمد در سال 1392 نیز موفق به کسب رتبه یک توانگری با نسبت 466 درصد شده بود و این برای دومین بار است که این رتبه را از بیمه مرکزی ج.ا.ا دریافت می‌کند. لازم به ذکر است، اعمال مدیریت صحیح ریسک یکی از اهداف بیمه سرمد است که همواره توسط مدیرعامل، معاونان و مدیران این شرکت مورد تایید قرار گرفته است. این گزارش می‌افزاید، مبنای محاسبات توانگری، اطلاعات مندرج در صورت‌های مالی حسابرسی شده مصوب مجامع عمومی موسسات بیمه، مفاد آیین‌نامه 69 و تعیین ریسک‌هایی که وضعیت مالی آنها را تهدید می‌کند، است. موسسات بیمه جهت اجرا و ارائه محاسبات مذکور موظفند بر اساس ماده 6 آیین‌نامه پس از محاسبه و تایید آن در هیات‌مدیره همراه با اظهارنظر حسابرس با امضای مدیرعامل شرکت جهت تایید به بیمه مرکزی ارسال کنند و بیمه مرکزی نیز موظف است پس از بررسی مراتب تایید توانگری را به موسسه بیمه اعلام کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر