گشایش نماد معاملاتی گواهی لیزینگ رایان

۱۳۹۳/۰۶/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۸۶۰

معاملات ثانویه اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه شرکت لیزینگ رایان سایپا (رایان 512)، روز سه‌شنبه 25شهریور 93 در بازار اوراق بدهی بورس اوراق بهادار تهران آغاز می‌شود. ارزش کل این اوراق منتشره 500 میلیارد ریال و ارزش اسمی هر ورقه یک میلیون ریال است. اوراق مذکور، سه ساله با تاریخ سررسید 24اسفند 95 بوده و نرخ سود آن 22درصد سالانه روزشمار و معاف از مالیات است که هر سه‌ماه یک‌بار پرداخت می‌شود. این اوراق قبلا در تاریخ 24اسفند 92 لغایت 28 اسفندماه در شعب بانک صادرات پذیره‌نویسی شده است.

براساس این گزارش، کارگزاران باید نسبت به تعیین کارگزار ناظر برای مشتریان خود در سامانه پس از معاملات در نماد رایان 512 در اسرع وقت اقدام کنند. ارزش کل اوراق منتشره 500 میلیارد ریال و ارزش اسمی هر ورقه یک میلیون ریال است. اوراق مذکور، سه‌ساله با تاریخ سررسید 24اسفند 95 بوده و نرخ سود آن 22درصد سالانه روزشمار و معاف از مالیات است که هر سه‌ماه یک‌بار پرداخت می‌شود. بازارگردان شرکت تامین سرمایه سپهر و کارگزار بازارگردان شرکت کارگزاری نهایت نگر است. تعهد روزانه بازارگردان حداکثر پنج‌درصد ارزش کل اوراق منتشره است.بازارگردان آماده خرید این اوراق به نرخ اسمی است. در صورت وجود خریدار با نرخ بالاتر، دارندگان می‌توانند این اوراق را با نرخ بالاتری به فروش برسانند.

کارگزاران جهت خرید یک ورقه یک‌میلیون ریالی باید در فیلد تعداد عدد یک و در فیلد قیمت عدد 100 را وارد کنند. حداقل رقابت به صورت هزار و یک است که معادل 10میلیون و یک هزار ریال است (به عبارتی حداقل تغییر قیمت یک هزار ریال است) . تسویه حساب و پایاپای این اوراق T+1 است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر