حوالی خبر

۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۸۰۱۱

توسعه شبکه ریلی و حمل‌ونقلی در استان مرکزی باید سرعت گیرد

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل راه‌وشهرسازی استان مرکزی در دیدار صمیمانه دکتر آخوندی با آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی در جریان سفر یک‌روزه وزیر راه‌وشهرسازی به استان مرکزی بر توسعه شبکه ریلی در کشور و همچنین استان مرکزی تاکید شد.

آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در دیدار با عباس آخوندی وزیر راه‌وشهرسازی در محل بیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: کیفیت خدمات ریلی روز به روز در دنیا در حال ارتقاست و مسوولان دولت یازدهم نیز باید برای توسعه شبکه ریلی کشور برنامه‌ریزی‌های مدون داشته باشند.

نشست معاونان دانشگاه‌های علوم پزشکی شمال کشور برگزار شد

در این نشست دکتر علیرضا جدیان مشاور معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت محور اصلی برگزاری این نشست‌ها را بحث برنامه‌ریزی، بهره‌وری و تبادل تجربیات بین دانشگاه‌های همگروه و همجوار بیان کردند که در نهایت به یک وحدت رویه در مقوله تدوین برنامه‌ها در سطح حوزه‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی برسیم.

دکتر محمد پنبه‌چی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز برگزاری این جلسات را فرصتی قابل توجه جهت بهره‌برداری از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در معاونت‌های توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی شمال کشور عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مبنی بر ساماندهی پایش‌ها و سیاست‌گذاری، بررسی و اخذ چالش‌ها و فرصت‌های موجود در دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: این نشست برای بررسی نتایج کارشناسی‌های به‌عمل آمده از چالش‌های مورد اشاره در سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی همگروه و همجوار شمال کشور (بابل، سمنان، گیلان، شاهرود و گلستان) و ارائه راهکارهای لازم و اقدامات اصلاحی در برنامه عملیاتی برگزار شده است.

تغییر سیستم کلرزنی تصفیه‌خانه مهاجران

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: برای حفظ ایمنی محیط اطراف تصفیه خانه، سیستم کلرزن گازی تصفیه‌خانه فاضلاب پالایشگاه شهر مهاجران به سیستم مایعی تبدیل شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی بهمن آنالویی معاون بهره‌برداری این شرکت عنوان کرد: به دلیل نزدیک بودن سامانه کلرزن گازی تصفیه‌خانه فاضلاب پالایشگاه شهر مهاجران به منطقه مسکونی و برای پیشگیری از خطرات احتمالی ناشی از نشت گاز کلر، سامانه کلرزن مایعی هوشمند با قابلیت تزریق آب ژاول جایگزین کلرزن گازی ایستگاه فوق شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر