از چاندرا تا بکهام

۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۹۸۳

درگذشت کوتاه‌قدترین مرد جهان

چاندرا بهادر دنگی صاحب رکورد کوتاه‌قدترین مرد جهان درگذشت. وی که در کتاب رکوردهای جهانی گینس عنوان کوتاه‌قدترین مرد جهان را از آن خود کرده بود در 75 سالگی فوت کرد. او در پاگوپاگو، پایتخت منطقه خودگردان «ساموآ» در غرب اقیانوس آرام بر اثر یک بیماری ناشناخته جان خود را از دست داد. دنگی با قدی برابر با 54.6 سانتی‌متر در ماه نوامبر سال 2014 برای نخستین بار با «سلطان کوسن»، بلندقدترین مرد جهان دیدار کرد. کوسن در ملاقات با دنگی گفته بود: اگرچه او کوتاه قد و من بلندقد هستم اما در زندگی شخصی خودمان با مشکلات مشابهی روبه‌رو هستیم.

بریز و بپاش پادشاه عربستان

پنج‌شنبه شب به نظر می‌رسید یک ستاره سینما بخواهد در هتل «فور سیزنز» واشنگتن اقامت کند زیرا فرش قرمزی روبه‌روی در ورودی این هتل پهن شده بود و جزییات مربوط به ایست‌های امنیتی همان شکلی را داشت که هنگام اقامت ستاره‌های سینما در هتل‌های معروف مرسوم است. اما همه این هیاهو برای حضور افرادی مانند جورج کلونی نبود بلکه میهمان افتخاری پنج‌شنبه شب هتل 4فصل کسی نبود جز ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان که برای دیدار با باراک اوباما، رییس‌جمهور امریکا به واشنگتن سفر کرده است.

پادشاه عربستان همه 222 اتاق این هتل را برای 3 شب اقامتش رزرو کرده و میهمانانی که این هتل را از قبل رزرو کرده بودند، مجبورند برای اقامت به یک هتل لوکس نزدیک‌تر بروند. هزینه هر شب اقامت در این هتل 2هزار دلار است. شاهدان از تغییر دکوراسیون مجلل این هتل به مناسبت حضور پادشاه خبر داده‌اند.

کولی دادن دیوید بکهام

دیوید بکهام عکسی از خودش را در بین کودکان یونیسف منتشر کرد. بکهام با حضور در بین این کودکان از خود خاطره‌یی به یاد ماندنی در ذهن آنها به جا گذاشت. در این عکس دیوید بکهام، اسطوره فوتبال انگلیس در حال کولی دادن به یکی از کودکان است! بکهام برای این عکس نوشته است: «برای محافظت از همه کودکان روی کره زمین می‌جنگیم.»

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر