تعهد 35میلیون تومانی بیمه ایران برای سرقت خودرو

۱۳۹۳/۰۶/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۹۶

مدیرمجموعه مرکز خدمات دزدگیر سیلورین در مقدمه صحبت‌های خود گفت: در جامعه کنونی یکی از دغدغه‌های اصلی مردم حفاظت از دارایی خود و امنیت است که این دارایی می‌تواند تمام اموال منقول و غیرمنقول را شامل شود و ما برای آرامش روانی مردم عزیز خود دزدگیر سیلورین را ارایه کردیم که بالا‌ترین ضریب امنیتی را داراست که می‌توانید با آرامش کامل اتومبیل خود را در هر مکانی پارک کنید.

ذبیح پور همچنین افزود: ولی این پایان راه نیست زیرا معتقدیم فروش آغاز تعهد ماست. برای این مهم، ما با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بیمه ایران وارد مذاکره شدیم و اتومبیل‌هایی که دزدگیر سیلورین را نصب کنند تا سقف 35میلیون تومان بیمه سرقت می‌شوند.

مهندس وانگ رییس کمپانی نیز خبر داد: مدرن‌ترین دزدگیر جدید سیلورین مدل s1000 همراه با دو عدد ریموت تصویری با قابلیت ویژه و منحصر به‌فرد، نشان‌دهنده افت باتری خودرو و با قیمتی کمتر نسبت به برندهای مشابه در تمامی نمایندگی‌های اروپا و ایران توزیع شده است.

مهندس جمیلی درادامه از مزایای این محصول گفت: دزدگیر سیلورین مزایای فراوانی دارد و امنیت زیادی برای خودرو ایجاد می‌کند. این دزدگیر منحصر به‌فرد دارای اخطار فلاشر هنگام باز شدن درب‌های خودرو هنگام رانندگی و ساعت بیداری - حالت ضد‌سرقت سوکت چشم به صورت مجزا بدون تغییر در سیم‌کشی و همین‌طور این دزدگیر دارای سوکت فابریک است که هیچگونه اختلالی در سیم‌کشی اتومبیل ایجاد نمی‌کند.

در ادامه این نشست نماینده بیمه ایران در جمع مدیران بهترین برند دزدگیر موجود در کشور اعلام کرد: تعهد بیمه‌گر برای هر خودرو که دزدگیر سیلورین را نصب کند 35میلیون تومان خواهد بود.

صادق همایون افزود: ما به دلیل امنیت بالایی که دزدگیر سیلورین برای خودرو‌ها ایجاد کرده ، این مزیت ویژه را برای مشتریان قایل شدیم، زیرا این دزدگیر که برترین دزدگیر موجود در کشور است موجبات بازدارندگی منحصر به‌فردی را برای خودرو‌ها ایجاد کرده است.

مهندس کوثری مدیر بخش خدمات پس از فروش نیز در این نشست خبری گفت: دزدگیر سیلورین دارای سه سال گارانتی و یک سال گارانتی تعویض بدون قید و شرط است.

مدیر روابط عمومی مجموعه سیلورین هم این اطمینان را به مشتریان خود داد که همیشه و در هر زمان آماده دریافت پیشنهاد و انتقاد از مشتریان محترم است تا بتواند سرویس و خدمات بهتر و با کیفیت‌تر به مشتریان ارایه کند.

در پایان این نشست مدیر مجموعه سیلورین افزود که ما با این شعار پا به عرصه گذاشتیم که اعتماد داریم: ایرانی شایسته بهترین‌هاست.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر