تازه‌های پتروشیمی

۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۹۵۶

تزریق اتان فازهای

17 و 18پارس‌جنوبی در پاییز

شانا مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است اتان تولیدی در پالایشگاه فازهای ١٧ و ١٨ پارس‌جنوبی در اواخر آبان‌ماه امسال به مجتمع‌های پتروشیمی تحویل داده شود.

علی‌محمد بساق‌زاده بااشاره به روند مناسب توسعه فازهای ١٧ و ١٨ میدان مشترک گازی پارس‌جنوبی گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته با آغاز تولید اتان در این فازها، اتان تولیدی از طریق خط لوله مرکزی به مجتمع‌های پتروشیمی ارسال می‌شود. وی افزود: با تکمیل ظرفیت تولید پالایشگاه‌های گازی فازهای ١٥ تا ١٨ پارس‌جنوبی همچنین راه‌اندازی بخشی از فاز ١٩ پارس‌جنوبی امسال وضع متان ارسالی به مجتمع‌های پتروشیمی نیز بهتر از پارسال خواهد شد، پارسال زمستان ١٠روز و ٣٠روز به‌ترتیب در منطقه پارس‌جنوبی و ماهشهر مجتمع‌های پتروشیمی دچار کمبود گاز شدند و پیش‌بینی می‌شود امسال این مناطق با کمبود گاز بسیار کمتری روبه‌رو شوند.

آموزش کارکنان پتروشیمی با هدف کاهش تهدیدات محیطی

ایلنا پتروشیمی خوزستان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از ابتدای سال‌جاری با هدف کاهش تهدیدات محیطی و افزایش توان رقابتی خود، برنامه‌های متنوعی را درراستای توانمندسازی با استفاده از ظرفیت‏‌های بالقوه کارکنان متعهد و مشتاق شاغل در این شرکت اجرا کرده است که از مهم‌ترین این اقدامات می‌توان به برنامه‌‏ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی بلندمدت، توانمندسازی مدیران و کارکنان، بازنگری ساختار بازرگانی و ایجاد واحد بازاریابی و فروش، برنامه‌‏ریزی و اجرای دوره‌های آموزش بلندمدت بازاریابی و فروش برای مدیران همچنین کارکنان فعال در حوزه‌های بازرگانی و روابط عمومی و امور مالی، مشارکت کارکنان و نمایندگان آنها در شوراها و کمیته‌های فنی، فرهنگی، ورزشی، مسکن و... اشاره کرد.

ارائه خدمات فنی و تخصصی به سایر شرکت‏‌های پتروشیمی به‌منظور ایجاد ارزش ‌افزوده، ارتقای دانش و مهارت کارکنان، کمک به راه‌اندازی سایر واحدهای تولیدی و انتقال دانش و تجربه فنی، بازنگری و بهبود نحوه توزیع پاداش تولید، از دیگر اهداف و برنامه‌هایی هستند که در این زمینه می‌توان آنها را ذکر کرد. باتوجه به محیط رقابتی متغیر و شتابانی که سازمان‌ها امروزه در آن فعالیت می‌کنند، شناسایی محیط پیرامونی و برنامه‌‏ریزی برای استفاده بهینه از فرصت‌‏های حال و آینده با استفاده از توانمندی‌های داخلی همراه با کاهش اثر تهدیدات محیطی و تقویت نقاط قابل بهبود سازمانی، می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌یی در موفقیت سازمان‌ها داشته باشد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر