برنامه‌های بورس کالا برای توسعه رینگ کشاورزی

۱۳۹۳/۰۶/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۶۲

سرپرست معاونت توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالا گفت: عرضه شیر‌ در بورس با محوریت همکاری سازمان تعاون روستایی در حال پیگیری است و ما در مراحل اولیه هماهنگی برای ورود این محصول به‌بازار سرمایه هستیم.

علی پناهی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: عرضه زعفران از طریق قرارداد آتی نیز در حال پیگیری است تا اینکه با راه‌اندازی این قرار داد عرضه این محصول به‌راحتی صورت گیرد.

وی افزود: ما با کمک جهاد کشاورزی و سایر سازمان‌های ذی‌ربط به‌دنبال ارایه محصولات با کیفیت هستیم زیرا به‌دنبال عرضه خرمای بی‌کیفیت دراین بازار و عدم استقبال از این محصول، دیگر شاهد عرضه کالاهای بدون استاندارد لازم نخواهیم بود.

پناهی در خصوص عرضه برنج داخلی دربورس کالا نیز تصریح کرد: در صورتی که اعتبار از سوی دولت تامین شود برنج به‌بورس کالا خواهد آمد و با توجه به‌اهمیت ماده 33 قانون بهره‌وری ما می‌توانیم این محصول را در بورس عرضه کنیم. سرپرست معاونت توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالا یاد آور شد: در سال جاری عرضه سیب، پرتقال و 10محصول باغی را در دستور کار داریم و کمبود میوه پرتغال با توجه به‌برف سنگین سال گذشته مانعی برای تحقق عرضه این محصول در بورس نخواهد شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر