از بیماران «ام‌اس» تا ناهار تبلیغاتی

۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۴۶۲

امضای پیراهن بیماران ‌ام‌اس

یکی از اتفاقات جالب توجه قبل از آغاز مسابقه خیریه بین تیم‌های ستارگان ایران و جهان، توجه ویژه فوتبالیست‌های محبوب به بیماران ‌ام‌اس بود. دیدار خیرخواهانه تیم‌های ستارگان ایران و جهان که عصر دیروز به میزبانی استادیوم آزادی برگزار شد، با تمرکز بر کمک روحی و روانی آنها به بیماران‌ ام‌اس شکل گرفت. در این زمینه مارسل دسایی بازیکن محبوب فرانسوی یکی از ستارگانی بود که بامداد دیروز هنگام ورود به ایران با امضای پیراهن‌های چند بیمار مبتلا به‌ ام‌اس که در فرودگاه حضور داشتند، آنها را خوشحال کرد.

وزیر فرهنگ خطبه عقد خواند

علی جنتی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و در هفته دولت خطبه عقد یک روزنامه‌نگار را در دفتر کار خود جاری کرد. وی گفت: ازدواج جوانان برای دولت بسیار اهمیت دارد زیرا مشکلات اقتصادی زندگی جوانان را با مشکلات بسیار روبه‌رو کرده است که امیدواریم با توافق‌های صورت گرفته شاهد رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی باشیم. جنتی افزود: در ازدواج آنچه اهمیت دارد سازگاری و پذیرفتن یکدیگر در سختی‌هاست. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطبه عقد فرزندان خود را هم خوانده و این نخستین‌باری است که در دفتر کار خود در ساختمان بهارستان عروس و داماد پذیرفته است. عروس مراسم آزاده تاج‌علی از روزنامه‌نگاران و نویسندگان حامی دولت است.

ناهار تبلیغاتی بوش پسر

جورج دبلیو بوش رییس‌جمهوری پیشین امریکا با یک ناهار تبلیغاتی به تیتر اصلی رسانه‌های امریکا تبدیل شده است. بوش پسر اعلام کرده می‌خواهد با این ناهار تبلیغاتی که قرار است در چهاردمین سالگرد حادثه 11سپتامبر برگزار شود، برای برادرش «جب» اسپانسر مالی دست و پا کند. بوش پسر که تاکنون به‌طور رسمی برای برادرش تبلیغ نکرده است، با این مراسم تبلیغاتی برای نخستین‌بار طی سال‌های خداحافظی‌اش از کاخ سفید، به دنیای سیاست باز می‌گردد. هفته پیش برادر فرماندار سابق فلوریدا از اسپانسرها برای حمایت از وی در عرصه سیاسی رایانامه‌یی ارسال کرده و در آن نوشته بود: من چنین درخواستی را به‌ندرت مطرح می‌کنم ولی می‌خواهم از حمایت شما از برادرم، جب مطمئن شوم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر