ایستگاه شارژ خورشیدی با الهام از بال پرندگان «بی.‌ام. و»

۱۳۹۳/۰۶/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۳۱

نخستین ایستگاه شارژ خورشیدی‌«پوینت‌وان‌اس» مقابل ورودی مجموعه چندمنظوره «ب‌ام‌و وِلت» در شهر مونیخ راه‌اندازی شده و بخشی از برنامه ملی توسعه و ترویج حمل‌و‌نقل الکتریکی در آلمان محسوب می‌شود.

به گزارش عصرایران، فناوری‌های دوستدار محیط زیست به لطف نوآوری‌هایی مانند ایستگاه شارژ خورشیدی پوینت‌وان‌اس که برای مدل‌های i8 و i3 ب.‌ام.‌و طراحی شده، نه‌تنها از عملکردی بهتر بلکه از ظاهری جذاب‌تر نسبت به گذشته نیز برخوردار می‌شوند. این ایستگاه شارژ مدرن توسط شرکت آلمانی اِیت طراحی و سقف خورشیدی آن از بال پرندگان الهام گرفته شده است.

نخستین ایستگاه شارژ خورشیدی پوینت‌وان‌اس مقابل ورودی مجموعه چندمنظوره «ب‌ام‌و وِلت» در شهر مونیخ راه‌اندازی شده و بخشی از برنامه ملی توسعه و ترویج حمل‌ونقل الکتریکی در آلمان محسوب می‌شود. شکل ارگانیک این ایستگاه شارژ خورشیدی عملکرد و طراحی برتر را ترکیب کرده و به نمادی از حمل‌ونقل دوستدار محیط زیست مبدل شده است.

سقف بال‌مانند این ایستگاه شارژ، دارای پنل‌های خورشیدی و سیستم روشنایی ال‌ای‌دی است که نسبت به رزرو بودن، اشغال‌شدن یا در دسترس‌بودن ایستگاه به رانندگان هشدار می‌دهد. ایستگاه شارژ پوینت‌وان‌اس دارای نمایشگر لمسی یکپارچه برای بهبود کاربردوستی رابط کاربری خود است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر