محبوب خانم های خانه

۱۳۹۳/۰۶/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۱۷

خانم‌ها بیش از هر کس دیگری اهمیت این وسیله را می‌دانند. یک گوشی تلفن رومیزی اعم از خانگی و اداری از مبنایی ساده بهره می‌برند؛ یک گوشی و یک شماره‌گیر. در حقیقت این آپشن‌ها و امکانات دیگر آنها مانند گوشی‌های بی‌سیم قابل حمل است که نوع کاربری و قیمت گوشی‌ها را تعیین می‌کنند.

شما هم اگر قصد خرید یک گوشی رومیزی جدید برای خانه‌تان دارید، ابتدا به برخی مسایل که می‌توانند در انتخاب یک گوشی مناسب موثر باشند، توجه کنید.

اگر می‌خواهید یک گوشی بی‌سیم داشته باشید که در تمام خانه امکان پاسخگویی به تلفن برایتان ممکن باشد. هدفتان از خرید گوشی است که تعیین می‌کند، چه میزان بودجه صرف خرید چه نوع گوشی تلفنی کنید. اگر صرفا یک تلفن ساده برای تماس گرفتن می‌خواهید، نیاز نیست پول زیادی صرف خرید یک گوشی تجملی یا دارای امکانات خاص کنید.

پیش از خرید، سعی کنید کاتالوگ مدل مورد نظرتان را در اینترنت پیدا کرده و آن را با دقت بخوانید. گاهی یک گوشی زیبا فاقد قابلیت‌های مهمی از جمله منشی است.

در مورد بی‌سیم‌ها به این نکته ظریف توجه داشته باشید که این گوشی‌ها در صورت قطع برق از کار می‌افتند. اما اگر برایتان مهم است که یک گوشی تلفن بی‌سیم‌داشته باشید. اکیدا توصیه می‌شود تلفن اصلی که به اصطلاح Base نام دارد، سیم‌دار باشد تا در صورت قطع برق و از کار افتادن گوش بی‌سیم، ارتباطتان با دیگران از بین نرود.

همچنین طول عمر باتری آن را در نظر بگیرید. گوشی‌های بی‌سیم‌ مختلف دارای میزان مختلفی از ذخیره‌سازی شارژ هستند. درعین حال گارانتی هم مثل هر خرید دیگری باید کاملا مورد توجه قرار بگیرد تا پس از خرید گوشی با این واقعیت تلخ مواجه نشوید که «پولتان را دور ریخته‌اید»!

در گزارش Review امروز 5 مدل از گوشی‌های بی‌سیم موجود در بازار را برایتان معرفی کرده‌ایم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر