حوالی خبر

۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۰۶۹

بندر شهید رجایی رکورد جدید ثبت کرد

تسنیم| مدیرکل راه‌آهن هرمزگان از ثبت رکورد جابه‌جایی یک میلیون و ۸۰۰هزار تن کالا از طریق ریل در بندر شهید رجایی و افزایش سهم حمل‌ونقل ریلی محموله‌های تجاری این بندر به رقم ۲۳درصد خبر داد.

محمد پورفخری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و800هزار تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی از طریق شبکه ریلی در این بندر جابه‌جا شده که حجمی از عملیات در طول 4ماهه بندر شهید رجایی بی‌سابقه بوده است.

وی با اشاره به افزایش 56درصدی در تعداد واگن‌های حمل کالا افزود: این میزان بار جابه‌جا شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 62درصدی را تجربه کرده است.


بهره‌برداری از یک‌هزار و 113پروژه راه روستایی در هفته دولت

ایرنا| سیدحسین میرشفیع معاون راه روستایی وزیر راه‌وشهرسازی افزود: این تعداد پروژه با 818 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری آماده افتتاح شده که 2 هزار و 370کیلومتر آن مربوط به احداث و آسفالت راه جدید روستایی و بیش از 2هزار کیلومتر آن به عملیات روکش راه روستایی اختصاص دارد.

وی با بیان آنکه هم‌اکنون 21میلیون نفر در سطح کشور در روستاها ساکن هستند، اظهار داشت: این تعداد جمعیت هم‌اکنون در 37هزار روستای کشور سکونت دارند که برای تردد و رفت‌وآمد نیازمند راه مناسب روستایی هستند.


تیانجین باز آتش گرفت

مارین تایمز| 4 آتش‌سوزی جدید در محل انفجارهای 2هفته گذشته بندر تیانجین چین به وقوع پیوست. خبرگزاری شینهوا گزارش داد که 4 آتش‌سوزی جدید در محل انفجارهای 2هفته گذشته بندر تیانجین چین به وقوع پیوسته است.

آتش‎سوزی‌های جدید که در پس‌کرانه‎های بندر تیانجین چین به وقوع پیوسته است داخل شعاع 3کیلومتری محل انفجارها گزارش شده است. پیش‌تر تمامی منطقه مسکونی داخل این منطقه به علت نشت بسیار بالای گاز سیانید تخلیه شده بود.

گفته می‌شود، نشت سیانید در این منطقه 356 برابر بیشتر از سطحی است که برای انسان خطرآفرین نیست. بر اساس گزارش خبرگزاری شینهوا، آتش‌نشان‌ها بلافاصله برای مهار آتش به محل اعزام شده‌اند. یکی از آتش‌سوزی‎ها در انبار خودرو و 3 آتش‌سوزی دیگر در منطقه مرکزی انفجار رخ داده‌اند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر