«دیوید بکهام» هم وارد دنیای سینما شد

۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۰۴۲

با اکران فیلم جدید گای ریچی روشن شده که دیوید بکهام کاپیتان سابق تیم ملی بریتانیا جلوی دوربین ریچی رفته و در این فیلم به عنوان نخستین تجربه سینمایی‌اش ظاهر شده است.

دیوید بکهام با اکران فیلم جدید گای ریچی با عنوان «مردی از U. N. C. L. E» در نقش یک روس در این فیلم دیده شده است. از چندی پیش اعلام شده بود گای ریچی کارگردان بریتانیایی درصدد است تا این کمدی اکشن جاسوسی را به سینما بیاورد. این فیلم بر مبنای سریالی تلویزیونی که در دهه 1960 ساخته شده بود، شکل گرفته است.

خبر حضور بکهام را چند روز پیش از اکران فیلم، کاویل در یک مصاحبه مطرح و اعلام کرد: فوتبالیست 40ساله پس از یک صحبت تلفنی با وی، پذیرفته است تا در این پروژه جلوی دوربین برود. او گفت: ما تلفنی با هم صحبت کردیم و من از او پرسیدم علاقه‌یی دارد تا در یک فیلم سینمایی بازی کند؟ و او گفت: بله، خوبه و ما نقش یک شخصیت روس را در این فیلم به او دادیم.

با این حال حضور بکهام در فیلم دیگری از گای ریچی که درباره شاه آرتور ساخته می‌شود و اکنون در حال فیلمبرداری است، هم قطعی شده است. گفته شده این کارگردان بریتانیایی می‌خواهد نماد فرهنگ مردمی را در اسطوره شمشیر و جادو در هم بیامیزد. دیوید بکهام در این فیلم در نقش یک شوالیه ناراضی که قادر نیست شمشیر مشهور «اکسکالیبو» را از سنگ درآورد، ظاهر می‌شود.

ریچی که پیش از این با بکهام در سال 2013 در یک فیلم کوتاه تبلیغاتی برای لباس همکاری کرده بود، با وی بسیار دوست است و در مراسم ازدواج او که چند هفته پیش برگزار شد، دیوید بکهام نیز حاضر بود.

پیش از این شایعه شده بود که دیوید بکهام نخستین نقش سینمایی‌اش را در فیلم «سرویس مخفی» به کارگردانی متیو وان اجرا می‌کند اما با اکران فیلم روشن شد این شایعه درست نبود. در واقع مدتی بود که گفته می‌شد این ستاره سابق فوتبال و پدر4 فرزند، به دنبال ایفای نقشی کوتاه در یک فیلم سینمایی به عنوان یک تجربه است و حالا به نظر می‌رسد، این تجربه جنبه واقعیت به خود گرفته است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر