از بوش و برادرش تا حریم سلطان

۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۶۹۶۶

حمایت رسمی جورج بوش از برادرش

رییس‌جمهوری پیشین امریکا رسما حمایت خود را از نامزدی برادر کوچک‌ترش در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ اعلام کرد. جورج دبلیو.بوش با ارسال یک رایانامه به رسانه‌ها خطاب به رای‌دهندگان گفت: من حمایت شما را در کمک به برادرم جب می‌خواهم. وی مدعی شد: اکنون برهه‌یی حساس در تاریخ ملت ماست و ما به رهبری قوی نیازمندیم. می‌دانم که وی چنین کارایی را به‌عنوان رییس‌جمهور خواهد داشت. جب قبلا گفته بود سیاست‌هایش کاملا مستقل است و او در تصمیم‌گیری‌ها از برادرش خط نمی‌گیرد.


ابتلای جیمی کارتر به سرطان مغزی

رییس‌جمهور پیشین امریکا در نشستی خبری اعلام کرد به سرطان مغزی دچار شده و مجبور است پرتودرمانی را برای معالجه بیماری آغاز کند. جیمی کارتر 90ساله در نشست خبری در آتلانتا از تشخیص چهار نقطه سرطانی در مغزش خبر داد و گفت: «در سوم آگوست هم پزشکان توده‌یی را از کبدم خارج کردند که سرطانی بود. با این حال برای هر شرایطی آمادگی دارم.»


حمله به مدیر ارشد رسانه ترکیه

یکی از مدیران ارشد شبکه استار ترکیه که سریال تاریخی 100 سال باشکوه از آن پخش می‌شد، موردحمله مسلحانه قرار گرفت. نخست‌وزیر داوود اوغلو شخصا با مدیر تماس و آرزوی سلامتی کرد و گفت تحقیقات ویژه پیرامون این حمله مسلحانه انجام خواهند داد. با این‌همه حمله مسلحانه به یک مدیر رسانه در شرایطی صورت می‌گیرد که در روزهای اخیر تنش بین دولت و گروه پ‌ک‌ک تشدید شده و در آخرین مورد پ‌ک‌ک با انفجار در مسیر حرکت خودرو نیروهای نظامی 8نفر از سربازان را کشت. شبکه استار جز پخش تلویزیونی روزنامه و نشریاتی را دراختیار دارد که زیرمجموعه آن تهیه می‌شوند. سریال «100 سال باشکوه» که در ایران به اسم «حریم سلطان» شناخته می‌شود، از محصولات این شبکه است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر