محصول جدید اپل و روزهای خوش مدیر این کمپانی

۱۳۹۳/۰۶/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۶۸۶


روزنامه لس‌آنجلس تایمز تیتر یک خود را به هوای بسیار آلوده پکن اختصاص داده و می‌نویسد: «پکن به‌طور عادی هوای آلوده‌ترین روز لس‌آنجلس را تنفس می‌کند.» در توضیح این خبر آمده به‌طور میانگین هوای چین مواد آلاینده بسیار بیشتری را به نسبت بدترین روز لس‌آنجلس دارد و در یک دوره سه‌ساله پکن هر روز تقریبا هوایی ناسالم برای تنفس را تجربه کرده است. نمودار ارایه شده در صفحه اول این روزنامه نشان‌دهنده این است که گاه آلودگی هوای پکن به سقف 568 برابر نیز رسیده و بارها از مرز خیلی ناسالم عبور کرده است. به همین دلیل این روزنامه پیش‌بینی می‌کند مبارزه با هوای آلوده ممکن است به تغییراتی سیاسی در چین منجر شود. تیتر دیگر این روزنامه در حالی که از بعید بودن دست‌زدن به عمل نظامی در عراق خبر می‌دهد، در توضیح می‌افزاید: اوباما در تلاش است تا با حمایت کنگره بتواند اقدامات بیشتری را برای مبارزه با داعش صورت دهد. به بازار آمدن محصول جدید اپل نیز موضوع خبر دیگری از این روزنامه شده که با تیتر «روزهای خوش مدیرعامل اپل» همراه شده است.

روزنامه وال استریت ژورنال اما تیتر یک خود را به «حمایت از گسترش عمل نظامی» اختصاص داده و در حالی که عکس یک این روزنامه به محصول جدید اپل و توضیحات تیم کوک اختصاص دارد، ماجرای رای به استقلال اسکاتلند و چهره‌های شاخص اسکاتلندی که بریتانیا را تحت‌فشار قرار داده‌اند، به صفحه یک خود کشانده است.

روزنامه نیویورک تایمز خبر از این می‌دهد که اوباما آماده است تا دستور حمله هوایی به نیروهای داعش در مرز سوریه را نیز صادر کند و در همین حال از تایید مقامات دیترویت دشواری عبور از وضعیت ورشکستگی اقتصادی خبر می‌دهد. این روزنامه هنوز مسایل نژادی را که منجر به کشته شدن نوجوانی سیاهپوست شد از یاد نبرده و می‌نویسد فشار سفیدپوستان در شهرهای سیاه‌پوست‌نشین، بیشتر است و پلیس در تلاش است تا این فشار را تعدیل کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر