اتمام بررسی لایحه خروج از رکود در کمیسیون ویژه

۱۳۹۳/۰۶/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۶۵۴

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از اتمام بررسی لایحه خروج از رکود در کمیسیون ویژه مجلس خبر داد و گفت: مجلس احتمالا در قبال پرداخت تعهدات دولت برای واردات کالاهای اساسی از محل تسعیر ارز همراهی کند ولی در کل مخالف است. به گزارش تسنیم، جعفر قادری در ارتباط با بررسی بندهای لایحه خروج از رکود در کمیسیون ویژه مجلس، افزود: نمایندگان عضو کمیسیون مشترک بررسی بندهای لایحه حمایت از تولید و خروج از رکود در هفته گذشته تمام موارد و بندهای این لایحه را مورد رسیدگی قرار دادند.

وی با بیان اینکه رأی‌گیری درباره بندهای لایحه خروج از رکود هفته آینده انجام خواهد شد، گفت: در چند جلسه در هفته آتی به رأی‌گیری درباره بندهای این لایحه بپردازیم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه درخصوص توضیح نماینده دولت در جلسات ویژه بررسی لایحه حمایت از تولید درباره تسویه بدهی دولت از محل تسعیر نرخ ارز گفت: معاون وزیر اقتصاد در این جلسات شرکت داشت که تاکید می‌کرد پیشنهاد دولت تسویه بدهی دولت از محل تسعیر ارز است.

وی با بیان اینکه نمایندگان با کل پیشنهاد دولت برای تسویه بدهی از محل تسعیر نرخ ارز مخالف هستند، افزود: شاید مجلس در بخش محدودی از این پیشنهاد با دولت همراهی کند ولی با کل آن مخالف است. به گفته قادری احتمالا مجلس باپرداخت تعهدات دولت در قبال واردات کالاهای اساسی از محل تسعیر نرخ ارز موافقت کند و در این زمینه نظر مثبت داشته باشد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر