از کاسیاس تا کاسترو

۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۶۴۴۰

کاسیاس شرکت وکالت تاسیس کرد

دروازه‌بان سرشناس اسپانیایی، شرکتی جهت وکالت و مشاوره بازیکنان حرفه‌یی راه‌اندازی کرد. ایکر کاسیاس که اخیرا از رئال‌مادرید به پورتو پرتغال پیوسته شرکتی برای وکالت بازیکنان را تاسیس کرد. او به توصیه مدیر برنامه‌هایش تصمیم گرفت وارد دنیای حرفه‌یی شود. اسم این شرکت «کاسیای ورلد اس ال» و مقر آن در منطقه اعیان‌نشین آلارکون در 10کیلومتری مادرید است.

جشن تولد 89 سالگی کاسترو

فیدل کاسترو رهبر بازنشسته کوبا در آستانه سفر تاریخی وزیر امور خارجه امریکا به هاوانا هشتاد و نهمین سالگرد تولدش را در کنار روسای جمهوری ونزوئلا و بولیوی جشن گرفت. کری در این سفر در مراسم برافراشته شدن پرچم امریکا در سفارت این کشور در هاوانا شرکت خواهد کرد. این سفر نخستین سفر وزیر امور خارجه امریکا به کوبا در 70سال گذشته به شمار می‌رود. او در ضمن با نوشتن یک مقاله به مناسبت تولدش تاکید کرد ایالات متحده به خاطر چندین دهه تحریم کوبا، به این کشور مبلغ هنگفتی بدهکار است.

زیدان پسرش را کاپیتان کرد

زین‌الدین زیدان اسطوره باشگاه رئال‌مادرید پسر 20ساله‌‌اش را به عنوان کاپیتان جوانان ‌رئال انتخاب کرد. او که به عنوان سرمربی تیم جوانان این باشگاه فعالیت می‌کند، انزو زیدان پسر خود را به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب کرد. انزو که در پست هافبک بازی می‌کند، سال‌گذشته بارها بین تیم جوانان ‌رئال در دسته‌دوم اسپانیا و تیم سوم رئال در دسته پایین‌تر جا‌به‌جا شده و برای هر دو تیم گلزنی کرده است.

حرکت توتی بعد از گرفتن پیراهن مسی

کاپیتان افسانه‌یی باشگاه رم، در جریان دیدار دوستانه تیمش برابر بارسلونا، پیراهنش را با لئو مسی تعویض کرد. توتی می‌خواهد این پیراهن را حراج کند و برای یک موسسه خیریه پول جمع کند. مسی هم در زمینه کارهای خیر، بیکار ننشسته است. او با دیدن تصاویر سیل چند روز پیش در آرژانتین در صفحه فیس‌بوکش نوشت: با دیدن این تصاویر از آرژانتین، من واقعا برای مردم کشورم نگران هستم. من همه کسانی را که به سیل‌زدگان کمک می‌کنند، تشویق می‌کنم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر