رقابت نزدیک نامزدهای حزب کار بریتانیا

۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۶۴۳۶

مازیار معتمدی

گاردین

«تو کدومشونی؟» معلم‌های دبستان دوتایی می‌بینند - در عکس، 17 جفت دوقلویی که قرار است به زودی تحصیلات ابتدایی خود را در منطقه اینورکلاید آغاز کنند، دیده می‌شوند. این منطقه در کل 72 جفت دوقلوی دبستانی دارد.

تنش رو به رشد حزب کار در حالی که رقبا سعی دارند کوربین را متوقف کنند- جرمی کوربین پیشتاز تبدیل‌شدن به رهبر بعدی حزب کار بریتانیا، 10 اولویت برتر خود برای دولت را اعلام کرد و برنده شدن در اسکاتلند را در قلب کمپین خود قرار داد. درعین حال، رقبای او یعنی اندی برنام و ایوت کوپر هنوز دارند سعی می‌کنند اعضای پارلمان را راضی کنند که آنها کاندیدای مورد نظر برای جلوگیری از پیروزی کوربین هستند.

نیویورک‌تایمز

برت و ارنی با «سسمی استریت» به اچ‌بی‌او می‌روند- گروه غیرانتفاعی سسمی وورکشاپ که سازنده برنامه تلویزیونی مختص کودکان «سسمی استریت» است، قراردادی پنج ساله با شبکه کابلی اچ‌بی‌او بسته که نخستین اپیزودهای پخش‌شده از این سریال را در ماه پاییز به‌طور ویژه به این شبکه خواهد برد. این همکاری به گروه سسمی وورکشاپ که از نظر مالی مشکل دارد، کمک بسیاری خواهد کرد تا بتواند تهیه اپیزودهای جدید «سسمی استریت» و دیگر برنامه‌هایش را افزایش دهد.

واشنگتن‌پست

حدس بزنید چه کسی در آیووا برای بردن بازی می‌کند- وقتی اتوبوس آبی رنگی که کلمه «ترامپ» بزرگ رویش چاپ شده بود وارد شهر دموین ایالت آیووا شد، مردم اطرافش جمع شدند. مهم نبود که دونالد ترامپ داخلش نبود، خود این اتوبوس با شعار «امریکا را دوباره عالی کنید!» رویش برای جذب کردن مردم کافی بود. برای بسیاری از امریکایی‌ها، کمپین ریاست‌جمهوری ترامپ شامل حرف‌های بی‌پایان و سرگرم‌کننده یک میلیاردر می‌شود، اما اینجا در آیووا داستان کاملا فرق دارد و ترامپ دارد سعی می‌کند سیاست‌مداران دیگر را در مناطق خودشان شکست دهد و بدین منظور یکی از گسترده‌ترین کمپین‌ها را درمیان جمهوری‌خواهان به وجود آورده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر