از کمک مسی تا فوتبالیست بی‌دغدغه

۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۶۲۷۰

کمک مسی به کودکان نیازمند

لیونل مسی چکی به مبلغ چهارونیم میلیون دلار در برنامه کودکان آفتاب به کودکان بی‌بضاعت ارایه کرد. مسی به دلیل اینکه سه‌شنبه باید در دیدار سوپر جام اروپا با سویا دیدار کند، در این مراسم حضور نداشت، با ارسال ویدیویی برای کودکان یونیسف پیغام فرستاد.


جی‌کی رولینگ و سریال هری‌پاتر

جی‌کی‌ رولینگ در گذشته از بسیاری از پروژه‌های الهام‌گرفته از کتاب «هری پاتر» حمایت کرده، اما در مورد احتمال ساخت یک سریال تلویزیونی از نوشته‌هایش خوش‌بین نیست. او در پاسخ به سوال یکی از طرفداران که گفت: ما هفت کتاب و هشت فیلم داشتیم. یک نمایشنامه و سه فیلم مرتبط هم در آینده خواهیم داشت. سریال تلویزیونی‌مان کجاست، گفت: این اتفاق هرگز نخواهد افتاد.


بالوتلی دوست دارد سلبریتی باشد

دی کانیو بازیکن و مربی درباره ماریو بالوتلی که تابستان گذشته به مبلغ 20میلیون یورو از میلان ایتالیا راهی لیورپول انگلیس شد اما به هیچ‌وجه نمایش درخور توجهی ارایه نکرد، گفت: در فوتبال باید معنی بازی درکنار هم‌تیمی‌هایتان را درک کنید. اما ماریو بالوتلی به هیچ‌وجه این کارها را انجام نمی‌دهد. او فکر می‌کند فوتبال این است که توپ را دراختیار بگیری، خودت را در زمین نشان بدهی و پس از آن هم‌تیمی‌هایت باید توپ را به تو برسانند. نه، فوتبال این نیست. باید در این ورزش کمی فروتن باشی و خودت را فدای تیمت کنی. بالوتلی وقت زیادی را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌گذراند و بیشتر دوست دارد یک سلبریتی باشد تا یک فوتبالیست!

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر