ستارگانی که ایران را به تاراج می‌برند

۱۳۹۳/۰۶/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۶۱۹

این روزها جو فوتبال ایران بر شاخ پول می‌چرخد. می‌توان گفت بعد از دلالی، تقریبا بیشترین دستمزدها را بازیکنان فوتبال دریافت می‌کنند. بازیکنانی که طی چند سال بازی آینده خود را کاملا تامین می‌کنند. انتقادی که بسیاری به نجومی بودن دستمزد آنها وارد شد، این دستمزدها را رسانه‌یی کرد. علاوه بر این بازیکنان خوب کشورمان از خیر تیم‌های اروپایی که روزگاری آرزوی‌شان بود می‌گذرند و به خاطر برگ سبز یا همان دلار به کشورهای عربی روی آورده‌اند.

اما تیم‌های ایرانی با آوردن بازیکنان خارجی هم ارز را از کشور خارج می‌کنند و هم گاهی به محیط زیست ضربه می‌زنند. بازیکنی که به ایران فراخوانده می‌شود باید علاوه بر بازی از نظر اخلاقی هم مورد تایید قرار گیرد. بعد از انعکاس اخباری در مورد یک بازیکن فوتبال که در رامسر اقدام به شکارغیرقانونی و درگیری با محیط‌بانان کرده بود، حالا تصویری از ستاره تیم استقلال تهران منتشر شده که او را با گرگی شکار شده نشان می‌دهد! به گزارش زیست بوم، جاسم کرار هافبک خلاق تیم استقلال که عراقی است، در صفحه اینستاگرام خود اقدام به انتشار عکسی کرده که او را با اسلحه‌یی در دست و گرگی کشته شده نشان می‌دهد.

این روزها برج میلاد برای دوستی مردم با حیوانات، آنها را به میان مردم آورده و مردم با مارهای بزرگ عکس می‌اندازند و ترس‌شان از حیوانات می‌ریزد. بسیاری از مردم عادی که حیوانات را شکار نمی‌کنند، بلکه آنها را می‌کشند به‌دلیل ترس از حیوان این کار را انجام می‌دهند.‌ ای کاش مسوولان فوتبال در کنار دستمزدهای آنچنانی به این بازیکنان، انسانیت و حیوان دوستی را هم به آنها یاد می‌دادند. هر کسی با داشتن اسلحه قدرتی وصف‌ناپذیر به‌دست می‌آورد و می‌تواند با هر حیوانی مقابله کند و حتی محیط‌بانان را هم از پا درآورد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر