اخبار

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۵۹۲۲

خدمات بانک صادرات متناسب با نیاز مشتریان

اسماعیل لـله‌گانی مدیرعامل بانک صادرات ایران در سفر به استان خراسان‌رضوی ضمن دیدار و گفت‌وگو با کارکنان بانک متبوع بر توجه به خواسته و نیاز مشتریان تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، لـله‌گانی در جمع کارکنان این بانک در خراسان‌رضوی پاسخ به خواسته مشتریان را از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های بانک برشمرد و گفت: ارایه خدمات با کیفیت و استاندارد بالا و برآورده ساختن نیاز مشتریان به گونه‌یی که بتوان ارزش بیشتری برای آنان خلق کرد را از اهداف خود می‌دانیم. وی افزود: با برنامه‌ریزی صورت پذیرفته و افزایش تنوع درخدمات در پی آنیم تا برای هرمشتری خدمات خاص تعریف و مشکلات احتمالی آنها را در کمترین زمان ممکن رفع کنیم.


سپرده‌گذاری ۱۰ هزار نفر در صندوق پس‌انداز مسکن یکم

تعداد حساب‌های افتتاح شده صندوق پس‌انداز مسکن یکم بانک مسکن، با عبور از مرز 10هزار فقره طی 46روز کاری به 10هزارو347 فقره رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، با گذشت حدود یک‌ماه‌ونیم از آغاز افتتاح حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم بانک مسکن در شعب این بانک، تعداد این حساب به 10347 فقره و مبلغ 1878/2میلیارد ریال رسید. براساس این گزارش سهم شهرهای زیر 200هزارنفر جمعیت 2510فقره به مبلغ 310/8میلیارد ریال و سهم شهرهای بالای 200هزارنفر جمعیت تعداد 5354فقره به مبلغ 957/8میلیاردر ریال است.همچنین متقاضیان تهرانی نیز تعداد 2483فقره حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم به مبلغ 609/6میلیارد ریال را در شعب بانک مسکن در تهران افتتاح کردند.


تسهیلات خرید مسکن در بانک توسعه تعاون

مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری بانک توسعه تعاون گفت: باوجودی که بخش مسکن از اواخر سال91 و درطول سال‌های 92 و 93 با رکود مواجه شده بود اما باوجود آن، بانک توسعه تعاون سال گذشته یک‌هزارمیلیارد ریال تسهیلات برای خرید مسکن با نرخ سود 22درصد به این بخش پرداخت کرد که معادل 70درصد استفاده‌کنندگان از این تسهیلات در بخش تعاون فعالیت داشته‌اند.

سیدباقر فتاحی در گفت‌وگو با ایرنا ضمن تشریح بسته سیاستی این بانک درخصوص چگونگی پرداخت تسهیلات مسکن در سال94 اظهار داشت: بخش مسکن نظیر ماشین بخار برای توسعه بخش صنعت، ضروری است زیرا نه تنها دیگر صنایع وابسته به ساختمان را فعال می‌کند بلکه فرصت‌های شغلی زیادی را درکشور فراهم خواهد کرد.


بررسی عملکرد شعب بانک صنعت و معدن

نخستین نشست بررسی عملکرد چهارماهه شعب بانک صنعت و معدن در سال‌جاری با حضور علی‌اشرف افخمی، رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل و سرپرستی‌های استانی و رؤسای شعب منتخب این بانک برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، افخمی با تاکید بر ضرورت فعالیت بیشتر در ارتقای سطح خدمت‌رسانی و ارایه تسهیلات به صنعتگران و کارآفرینان کشور گفت: برای رسیدن به اهداف عالی بانک باید جایگاه خود را سریع‌تر ارتقا داده و به سطح یک بانک توسعه‏یی- تخصصی برتر برسانیم. مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه، اعتبار ناشی از فعالیت‌های مؤثر این بانک در عرصه توسعه صنعتی کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز بانک صنعت و معدن از جایگاه و اعتباری تحسین‌برانگیز برخوردار شده است. وی ضمن تصریح ماموریت بانک در راستای توسعه صنعتی کشور اذعان کرد: جامعه باید بر این نکته واقف باشد که تجمیع سپرده‌هایشان در این بانک موجب توسعه صنعتی، اشتغالزایی و جلوگیری از فقر و بیکاری درکشور می‌شود.


مهر تایید سهامداران بر عملکرد موفق بانک پاسارگاد

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک پاسارگاد (مجمع دوم پس از اعلام تنفس) برای سال مالی منتهی به 29 اسفند سال1393، صبح روز 14 مرداد 1394 در محل تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد. به گزارش روابط ‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در این مجمع که با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد، مهندس میرولد به عنوان ریاست مجمع، دکتر قاسمی و علی‌اکبر امین‌تفرشی به عنوان ناظرین و دکتر نعیمیان به عنوان منشی جلسه حضور داشتند. در این جلسه سهامداران ضمن تایید عملکرد موفق بانک‌پاسارگاد در شرایط خاص و ویژه اقتصادی که در سال1393 درکشور حکمفرما بود، بار دیگر همراهی و همدلی خود را برای ادامه حرکت موفق این بانک اعلام کردند. براساس این خبر، در این جلسه مقرر شد مبلغ 200ریال به‌ ازای هر سهم به عنوان سود تقسیم‌شده درنظر گرفته ‌شود. همچنین حق حضور اعضای غیرموظف و پاداش هیات‌مدیره به تصویب سهامداران رسید. گفتنی است جلسه اول مجمع عمومی عادی سالیانه بانک‌پاسارگاد در تاریخ 31تیر برگزار شده ‌بود که در آن با رأی موافق اکثریت قانونی سهامداران تصمیماتی مانند تصویب ترازنامه و صورت‌های مالی مربوط به سال مالی منتهی به 29/12/1393، انتخاب موسسه حسابرسی هشیار ممیز به عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی دایا رهیافت به بازرس علی البدل و انتخاب روزنامه کثیرالانتشار اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی جهت درج آگهی‌های بانک اخذ شده‌بود. در این مجمع به منظور تصمیم‌گیری بهتر درخصوص سایر موارد، براساس ماده 104 لایحه اصلاح قانون تجارت، مجمع با اکثریت قانونی اعلام تنفس کرد که جلسه دوم در تاریخ 14 مرداد برگزار شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر