هشدار به‌نمایندگی‌های خدمات پس از فروش

۱۳۹۳/۰۶/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۵۵۷

به‌نمایندگی‌های خدمات پس از فروش رتبه چهار خودروسازان سه ماه مهلت داده شد تا سطح کیفی خدمات خود را به‌رتبه سه‌ ارتقا دهند. در سال‌های اخیر خودروسازان در برنامه‌یی تمام نمایندگی‌های رتبه‌ چهار خود را به‌رتبه سه ارتقا داده بودند به‌گونه‌یی که نمایندگی‌های رتبه چهار از سطح سیستم خدمات پس از فروش خودروسازان حذف شده بودند.

با این حال با توجه به اینکه این نمایندگی‌ها در طول سال براساس شاخص‌هایی چون عملکرد، مکان، تجهیزات و رضایت مشتری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، برخی از نمایندگی‌ها به‌دلیل تنزل سطح خدمات و رضایت مشتریان تنزل رتبه پیدا کرده و مجددا به‌رتبه‌ چهار سقوط کردند.

در این شرایط براساس جدید‌ترین اخبار به‌دست آمده، در جلسه‌ شورای سیاست‌گذاری خودرو مقرر شد به‌تمام نمایندگی‌های خدمات پس از فروش رتبه چهار اخطار داده شود در صورت عدم ارتقای سطح خدمات خود به‌رتبه سه ظرف سه ماه آینده، از شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان حذف خواهند شد.

به نقل از ایسنا، همچنین در این جلسه اعلام شد که میزان نارضایتی مصرف‌کنندگان از سطح خدمات پس از فروش خودروها در برخی از استان‌ها مانند سیستان‌وبلوچستان و آذربایجان غربی بیشتر است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر