اخبار

۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۵۴۷۶

سهم چشمگیر بانک صادرات ایران در پرداخت وام ازدواج

براساس اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال٩٣ بالغ بر یک میلیون و ٢٨٥هزار نفر از زوج‌های جوان موفق به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه شده‌اند که از این میزان افزون بر ٢٢درصد از طریق شعب بانک صادرات ایران تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مبلغ پرداختی ازسوی این بانک به زوج‌های جوان در سال٩٣ مبلغ ١٠هزار و ٧٤١میلیارد ریال بوده که در مجموع ٢٦٣هزار نفر از تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه این بانک بهره‌مند شده‌اند. این گزارش می‌افزاید در سه ماهه نخست سال‌جاری نیز مبلغ هزار و ٣٦میلیارد ریال توسط شعب این بانک به ١٦هزار زوج جوان پرداخت شده است. همچنین در بهار٩٤ افراد تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی(ره) برای تامین شغل و اشتغالزایی از ٢٨٤میلیارد ریال تسهیلات بانک صادرات بهره‌مند شده‌اند.


پرداخت غرامت فوت حادثه به سپرده‌گذاران بانک پاسارگاد

به‌دنبال اجرای طرح بیمه سپرده‌گذاران بانک‌ پاسارگاد، شرکت بیمه پاسارگاد در قبال پوشش بیمه تکمیلی حادثه دو نفر از سپرده‌گذاران بانک پاسارگاد، غرامت فوت بیمه تکمیلی را به بازماندگان ایشان پرداخت کرد.

به گزارش روابط ‌عمومی بانک ‌پاسارگاد، این بانک ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای کلیه سپرده‌گذاران خود، با انگیزه پشتیبانی و حمایت از مشتریان خود و تحقق شعار «مشتری ذات بانک است» با همکاری شرکت بیمه پاسارگاد، بسته بیمه‌یی جامعی را متناسب با مبلغ و مدت سپرده آنان ارائه می‌کند. در این طرح، کلیه سپرده‌گذاران حقیقی که دارای سپرده بلند‌مدت بیش از یک سال باشند، تحت پوشش بیمه تکمیلی حادثه (فوت ناشی از غیر حادثه) قرار دارند. این بیمه‌نامه سپرده‌گذارانی را که سن آنها کمتر از 75سال باشد، معادل مبلغ سپرده خود تا یک‌میلیارد ریال تحت پوشش خطر فوت قرار می‌دهد. براساس این خبر، پیش از این نیز شرکت بیمه پاسارگاد خدمات ممتاز دیگری را به سپرده‌گذاران با هزینه بانک‌ پاسارگاد ارائه داده است. بیمه حادثه در طول شبانه‌روز و در کلیه نقاط جهان به میزان مبلغ سپرده، پرداخت خسارت حداکثر تا سقف یک میلیارد و 500میلیون ریال برای فوت ناشی از حادثه، بیمه هزینه‌های درمان بستری بیمارستانی ناشی از حادثه به میزان 10درصد مبلغ سپرده، پرداخت خسارت حداکثر تا 150میلیون ریال، بیمه آتش‌سوزی منزل مسکونی سپرده‌گذاران به میزان یک‌سوم مبلغ سپرده در روز قبل از حادثه، پرداخت خسارت تا سقف 500میلیون ریال و تخفیف ویژه بیمه بدنه اتومبیل سپرده‌گذاران ازجمله امتیازاتی است که به تمامی سپرده‌گذاران با هر نوع سپرده و موجودی ارائه شده است.


مدیرعاملی سعید افشاری بر بیمه توسعه رسما تایید شد

تارنمای رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مدیرعاملی سعید افشاری بر شرکت بیمه توسعه را رسما تایید کرد.

درحالی که روز پنج‌شنبه رسانه‌ها از مدیرعاملی سعید افشاری در بیمه توسعه خبر دادند دیروز سایت بیمه مرکزی مدیریت وی را بر بیمه توسعه تایید کرد.

براساس این گزارش، تارنمای بیمه مرکزی در صفحه بیمه توسعه در جدول مربوط به ترکیب سهامداری نام سعید افشاری را در قسمت مدیرعامل درج کرده است. تارنمای بیمه مرکزی در پیج شرکت‌های بیمه به اسامی مدیرعامل،

قائم‌ مقام مدیرعامل، رییس هیات‌مدیره، نایب‌رییس هیات‌مدیره، اعضای اصلی هیات‌مدیره، اعضا علی‌البدل هیات‌مدیره، مدیران فنی و مسوول قبولی اتکایی شرکت‌ها اشاره کرده است. در این راستا در ابتدای این صفحه آمده است: «اطلاعات مربوط به مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره، معاون/ معاونان فنی، مدیران فنی، محاسب فنی و مسوول قبولی اتکایی داخلی/خارجی شرکت بیمه صرفا به شرح ذیل‌الذکر مورد تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است.» با توجه به آنچه گذشت، تارنمای رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مدیرعاملی سعید افشاری بر شرکت بیمه توسعه را رسما تایید کرده است.


اختصاص 1000میلیارد تسهیلات به پروژه‌های کردستان

رییس کل بانک مرکزی در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به استان کردستان از تصمیم نظام بانکی برای تامین منابع سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و بنگاه‌های کوچک و متوسط در استان‌های کشور خبر داد. سیف همچنین از اختصاص 1000میلیارد تومان تسهیلات خاص برای استان کردستان برای پروژه‌های کارشناسی شده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر ولی‌الله سیف در جلسه‌یی که دیروز با حضور مدیران عامل بانک‌ها و سرپرستان مناطق بانک‌های استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: دستاوردهای توافق هسته‌یی آثار مثبتی بر تقویت ارتباطات بانکداری بین‌المللی به دنبال خواهد داشت و بر این اساس انتظار می‌رود نظام بانکی، شرایط و رسالت جدیدی در راه رشد و پیشرفت اقتصادی کشور

بر عهده بگیرد.

سیف در این جلسه با اشاره به تعهد نظام بانکی برای تامین سرمایه در گردش بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط گفت: در سفرهای استانی رییس‌جمهور به همراه کاروان تدبیر و امید عموما نظام بانکی درخصوص تمام واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی که به علت کمبود سرمایه در گردش با مشکل مواجه هستند و نمی‌توانند از ظرفیت کامل خودشان استفاده کنند، تعهداتی را انجام می‌دهد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر