از مربی اخراجی تا 50 گل ریوالدو

۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۵۴۰۸

اخراج سرمربی برنده مکزیک

سرمربی تیم مکزیک که تنها دو روز پیش همراه این تیم عنوان قهرمانی رقابت‌های کونکاکاف را به دست آورده بود، به خاطر برخورد فیزیکی با یک خبرنگار در فرودگاه فیلادلفیا از سمتش برکنار شد. میگل هررا برای رفتارهای انفجاری‌اش در کنار زمین شهرت دارد. عذرخواهی هررا نیز چیزی را عوض نکرد. دیگو دی‌ماریا رییس فدراسیون مکزیک هررا را از کار برکنار کرد و گفت رفتار این مربی مخالف روح جوانمردی و رقابت‌های عادلانه و محترمانه بود.


نابینایی پدر مایکل جکسون

جو جکسون در روز تولد 87 سالگی‌اش در بیمارستان بستری شد. او سکته مغزی کرده و به صورت موقتی نابینا شده است. او مدت‌هاست که از دیابت رنج می‌برد اما پزشکان هنوز نابینا شدن او را با این مساله مرتبط ندانسته‌اند. جکسون برای جشن گرفتن هشتادوهفتمین سالگرد تولدش به امریکای جنوبی سفر کرده بود که این اتفاق برایش رخ داد. با استناد به وب‌سایت رسمی جکسون، او مبلغی بالغ‌بر 180هزار یورو خرج کرده تا شمع‌های کیک تولدش را در بزرگ‌ترین هتل برزیل و در کنار نزدیکانش فوت کند.


ریوالدو: من بودم ۵۰ تا گل می‌زدم!

مرد سال سابق جهان ادعا کرد اگر این روزها در سطح اول فوتبال جهان حضور داشت، به راحتی ۳بار توپ‌ طلای جهان را می‌برد. فوتبال مثل زمان ما کیفیت ندارد؛ چه در برزیل، چه در اسپانیا و چه در ایتالیا. وقتی فقط این کریس رونالدو و مسی، بهترین بازیکنان حال‌ حاضر جهان هستند که فصلی 50 گل می‌زنند، معلوم می‌شود حال فوتبال خوب نیست! این موضوع نشان‌دهنده اُفت کیفی فوتبال است. بهترین‌ها نباید تا حدی فاصله داشته باشند که در 38 بازی 50 گل بزنند و بقیه در سطح متوسط باقی بمانند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر