از مرکل تا پسر اردوغان

۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۵۱۴۴

آنگلا مرکل غش کرد

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در مراسم اپرای «ویلهلم ریشارد واگنر» در جشنواره بیروت در جنوب آلمان غش کرد. روزنامه دیلی بیلد در این خصوص نوشت: مرکل از نوعی سرگیجه در این مراسم رنج می‌برد. وی چند دقیقه در این مراسم بی‌هوش شد و از روی صندلی افتاد. تعدادی از میهمانان به کمک او آمدند. جشنواره بیروت یک مراسم فرهنگی در آلمان است که مرکل و همسرش هر سال به‌طور منظم در آن شرکت می‌کنند.


جلاد اصلی داعش گریخت

محمد اموازی جلاد معروف داعش از مناطق تحت اشغال این گروه در سوریه و عراق به ترکیه گریخت. اموازی که به جان جهادی معروف شده نگران بود از طرف دستگاه‌های امنیتی غرب به ویژه انگلیس تحت پیگرد قرار بگیرد. او در چندین ویدئویی که داعش منتشر کرد، جلاد اصلی بود و سرقربانیان را از بدن جدا می‌کرد. جلاد اصلی داعش در قتل استفان ساتلاف روزنامه‌نگار امریکایی-اسراییلی، جیمز فولی روزنامه‌نگار امریکایی و آلن هیننگ امدادگر انگلیسی نقش اساسی داشت. اموازی از مهاجران مقیم انگلیس است که از مادری کویتی‌زاده شده است. وی پس از آنکه پی برد هویتش شناسایی شده و به بیمار روانی و آدمکش شهرت یافته است دچار نگرانی شدیدی شد. او همواره نگران آن بود که به دام امریکا و انگلیس بیفتد.


پسر اردوغان در کنار سران داعش

رسانه‌های مجازی ترکیه تصویری از پسر اردوغان رییس‌جمهور ترکیه در کنار تروریست‌های داعش را منتشر کردند. در همین حال، منابع خبری کردهای سوریه با اشاره به همکاری ترکیه با داعش از انجام حملات هوایی ترکیه علیه مواضعی در داخل سوریه خبر داده‌اند. انتشار تصاویر فرزند اردوغان به‌نام بلال در رسانه‌ها که در کنار 2تن از امیران داعش در ترکیه دیده می‌شود، مخالفان اردوغان را در موضع برتر قرار داده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر