اخبار

۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۵۰۴۴

اهدای تندیس زرین سرآمدی به روابط‌عمومی بانک قوامین

در چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی تندیس زرین سرآمدی به روابط‌عمومی بانک قوامین اهدا شد.

در آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی که در کتابخانه ملی برگزار شد ضمن تجلیل از روابط عمومی‌های متعهد به سرآمدی، از روابط عمومی‌هایی که مسیر سرآمدی را طی کرده‌اند، تقدیر شد و درهمین راستا روابط عمومی بانک قوامین موفق به دریافت تندیس زرین سرآمدی شد. به گزارش روابط عمومی بانک قوامین در این همایش که با حضور متخصصان، اساتید و فعالان در عرصه روابط عمومی‌های کشور برگزار شد. ضمن ارائه گزارشی از روند ارزیابی روابط عمومی‌ها طبق استانداردها و معیارهای سرآمدی از روابط عمومی بانک قوامین به دلیل کسب 711 امتیاز در مسیر سرآمدی با اهدای تندیس زرین قدردانی به عمل آمد. در این مراسم دبیر برگزاری چهارمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی در سخنانی گفت: یک روابط عمومی سرآمد روابط عمومی است که بتواند به انطباق خود با 81 شاخص روابط عمومی نسبتا پیشرفته و براساس معیارهای سرآمدی نایل شود.


مجازات در انتظار قاچاقچیان ارز

صرافان به مصوبه اخیر مجلسیان درباره مجازات نگهداری، عرضه یا فروش کالا و ارز قاچاق واکنش نشان دادند.

به گزارش مهر، نمایندگان مجلس هفته گذشته قانونی را از سر گذراندند که براساس آن مجازات نگهداری، عرضه یا فروش کالا و ارز قاچاق توسط واحدهای صنفی یا صرافی‌ها را تعیین کردند. این مصوبه در ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز صورت گرفت.

اما این مصوبه واکنش‌های متفاوتی را ازسوی برخی از صرافان به ویژه در فضای مجازی در پی داشت و این موضوع فارغ از این است که اجرای هر قانونی از تصویب تا اجرا زمان‌بر است و قوانین موازی و زیاد و تکراری در این زمینه ازجمله مبارزه با پولشویی و پولی و بانکی و غیره وجود دارد. حال برخی از صرافان معتقدند که این مصوبه باعث جلوگیری از ورود سرمایه‌های سرگردان به سمت بازار ارز، کنترل بازار ارز توسط دولت و جلوگیری از نوسانات می‌شود. برخی دیگر از صرافان هم می‌گویند که این قانون باتوجه به وضعیت فعلی که بازار ارز با آن مواجه است، مورد تصویب قرار گرفته و برخی دیگر آن را مستلزم رصد فعالیت صرافی‌ها، صرافی بانک‌ها و غیره می‌دانند. عده دیگری از صرافان نیز تاکید می‌کنند که پول‌هایی که آزاد خواهد شد و وارد بازار می‌شود، منشأ آن مشخص است و بنابراین منشأ ارزهای غیرشفاف به راحتی قابل رصد است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر