جای پارک قاپیدنی است

۱۳۹۳/۰۵/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۴۷

تا به حال شده که توجه کنید این روزها یکی از معضلاتی که در تهران و کلان‌شهرها خیلی به چشم می‌آید و همه را آزار می‌دهد نبودن جای پارک است. چه خانه‌هایی که تند و تند خراب می‌شود تا جای آن آپارتمان‌های کوچک ساخته شود و حتما هم پارکینگ دارند و جلوی آن نمی‌شود پارک کرد.

سکانس 1/ روز، شب / خارجی

خانه‌های قدیمی که هنوز هم دیواری برای پارک کردن خودرو کنارش هست یک پلاکارد یا کاغذی روی دیوارشان چسبانده‌اند که پارک = پنچر. واقعا هم اگر آنجا که هیچ مشکل خاصی ندارد پارک کنید حتما چهار چرختان پنجر می‌شود فقط به‌خاطر اینکه صاحب دیوار دلش می‌خواهد.

سکانس 2/ روز، شب / خارجی

زمانی که تعلیم رانندگی یاد می‌دهند، می‌گویند اگر دیدید که کسی دنده عقب می‌خواهد پارک کند شما حق ندارید جای او پارک کنید. اما از آنجایی که حق همیشه گرفتنی است این‌بار هم زیاد فرقی نمی‌کند که شرایط چگونه باشد، حق فقط و فقط با آن کسی است که زودتر خودروی خود را جایی پارک کند.

سکانس 3/ روز، شب/ خارجی

این روزها پارکومترهای زیادی حداقل در پایتخت به چشم می‌خورد که بلای جان مردم شده است.

این پارکومترها پولی نیست و فقط هم کارت مخصوص خودش را دارد.

اگر آن کارت را نداشته باشید خب مشکل خودت است.

باید جایی بروی و آن را تهیه کنی، مثلا از دکه‌های روزنامه فروشی کارت سه‌هزار تومانی را چهارهزار تومان بخرید که 500تومان آن هم غیرقابل استفاده است. یعنی 1500 تومان اضافه‌تر. بگذریم.

اگر هم نتوانستید کارت را تهیه کنید مهم نیست، می‌توانید به‌راحتی در یک کوچه پارک کنید.

فقط توجه کنید که برایتان مهم نباشد آنجایی که پارک می‌کنید جلوی پارکینگ کسی هست یا اصلا طرف با نوع پارک شما می‌تواند به پارکینگ برود یا از آنجا خارج شود. مهم این است که شما بتوانید به کارتان برسید.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر