احتمال بازیگر شدن نوه ملکه انگلستان

۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۴۶۴۱

تام کروز با گذشت 30سال از نخستین فیلم «تاپ گان» قصد دارد دوباره در نقش خود به عنوان ماوریک خلبان سرکش ظاهر شود و می‌خواهد شاهزاده هری نوه ملکه انگلستان هم‌بازی او در فیلم جدید باشد.

این ستاره هالیوودی یکی از هواداران پروپاقرص خانواده سلطنتی است و امیدوار است دوست مشترک‌شان یعنی دیوید بکهام بتواند شاهزاده را راضی به نقش‌آفرینی در این فیلم بزرگ برای خیریه کند. حضوری کوتاه توسط هری 30ساله که خود یک خلبان هلیکوپتر رسمی ارتش است، می‌تواند کمک بزرگی به فیلم کند و به فروش آن بیفزاید. قسمت جدید «تاپ گان» قرار است کریسمس سال آینده روی پرده‌های سینما برود.

یکی از مدیرهای برنامه امریکایی می‌گوید: «تام پیشنهاد را به تیم خود داده که به کاخ باکینگهام بروند و موافقت شاهزاده هری را بگیرند. او حتی این پیشنهاد را داده که درآمد شاهزاده هری مستقیما به سازمان خیریه مورد انتخاب خود او برسد. تام امیدوار است دیوید بکهام هم بتواند سفارش‌اش را بکند و کمکی بکند. او می‌داند شانس خیلی زیادی برای انجام این کار وجود ندارد، اما اگر کسی بتواند آن را عملی کند، تام است. او نمی‌خواهد هری فقط حضوری نمادین در فیلم داشته باشد بلکه کسی را می‌خواهد که بتواند تجربه واقعی و دانش پرواز در نبرد را به تیم اضافه کند. هری در افغانستان در خط مقدم جبهه حضور داشته برای همین اعتبار لازم برای حضور قدرتمند در فیلم را دارد. نه تنها هری قابلیتش را دارد، بلکه حضورش می‌تواند تبلیغ خوبی هم باشد».

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر