مخالفت اعضای کمیسیون عمران با استیضاح آخوندی

۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۴۶۰۸

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نظر اعضای کمیسیون این است که مجموعه دلایل استیضاح‌کنندگان برای استیضاح عباس آخوندی، برای انجام این کار مناسب نیست و اکثر اعضای کمیسیون تخصصی با انجام استیضاح مخالفند.

محمد دامادی درخصوص استیضاح وزیر راه و شهرسازی به «تعادل» گفت: این موضوع در ابتدا در قالب نقشه‌یی تاثیرگذار بود اما به مرور زمان شکلی سیاسی به خود گرفت. بعضی از دوستان گویا می‌خواهند نواقص کار خود را گردن وزیر بیندازند.

نماینده مردم ساری با بیان اینکه در کمیسیون عمران اکثریت اعضا با استیضاح وزیر راه و شهرسازی مخالفند، گفت: نظر اعضای کمیسیون این است که مجموعه دلایل استیضاح‌کنندگان برای استیضاح عباس آخوندی، برای انجام این کار مناسب نیست و اکثر اعضای کمیسیون تخصصی با انجام استیضاح مخالفند.

این نماینده دوره نهم افزود: در هر صورت یک طرف استیضاح اعتماد و یک‌ طرف آن عدم اعتماد است و پیش‌بینی برای اینکه این طرح به کجا می‌رسد سخت است اما کارها و رزومه آقای آخوندی به خوبی نمایانگر این است که ایشان کارهای مثبتی انجام داده‌اند. باز اگر اعلام وصول شود مانند وزرای دیگر نمایندگان باید از پاسخ‌هایی که ایشان در برابر سوال‌های خود می‌کنند قانع شوند.با اعلام توافق جامع هسته‌یی ایران و کشورهای 1+5 نقش مجلس نهم برای به تعادل کشاندن دستاوردهای تیم مذاکره کننده ایرانی بیشتر از قبل مورد توجه مردم و رسانه‌ها قرار گرفته است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر