ازفوتبال روسیه تا اخراجی‌های بی‌بی‌سی

۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۴۴۸۳

قطع رابطه فوتبال روسیه با فابیو کاپلو

انتقادهای فراوانی که پس از باخت خانگی تیم ملی فوتبال روسیه مقابل اتریش از عملکرد فابیو کاپلو سر زده بود سرانجام کار خود را کرد و منجر به جدایی این مربی باتجربه ایتالیایی از سرمربیگری تیم ملی روسیه شد. فدراسیون فوتبال روسیه تایید کرد که طرفین به همکاری‌های خود پایان داده‌اند. لئونید اسلوتسکی، سرمربی تیم زسکا مسکو گزینه احتمالی جانشینی کاپلو روی نیمکت تیم ملی روسیه است.

هدیه آنجلینا جولی به برد پیت

آنجلینا جولی بازیگر هالیوود برای شوهرش برد پیت، جزیره‌یی به ارزش 20میلیون دلار خریداری و به او هدیه داد. جزیره پترا واقع در 50 مایلی شمال شهر نیویورک (15 دقیقه با هلیکوپتر) و شامل دو خانه طراحی شده توسط معمار مشهور امریکایی فرانک لوید رایت، است. مساحت جزیره 11 هکتار است و در دریاچه ماهوپاک نیویورک واقع شده است. جزیره پترا دارای پد فرود هلیکوپتر است و از سرزمین اصلی با قایق قابل دسترسی است. یک کلبه و اقامتگاه اصلی که کم از یک شاهکار معماری نیست، در این جزیره ساخته شده است.

اخراجی‌ها شبکه را دور می‌زنند

پس از آنکه جرمی کلارکسون به‌صورت اجباری همراه جیمز می ‌و ریچارد هاموند راه خروج را در بی‌بی‌سی پیش گرفتند، با چالش‌های مختلفی روبه‌رو شدند که یکی از این موارد نبود امکان همکاری با کانال‌های رقیب در بریتانیا بود که به نظر می‌رسد وکلای این سه مجری راه فراری را برای این مساله یافته‌اند. ‌براساس یکی از مفاد قرار با کانال قبلی، آنها نمی‌توانستند تا سال ۲۰۱۷ با هیچ یک از کانال‌های رقیب در کشور بریتانیا همکاری کنند. اما گویا وکلای این سه تن به اندازه خودشان کاربلد هستند، چراکه اخبار منتشر شده گویای پیدا کردن راه فراری برای این موضوع است. براساس اطلاعات ارائه شده، در صورتی که برنامه جدید تولید شده با حضور این سه مجری ابتدا در کشوری نظیر امریکا پخش شود، مشکلی از بابت فروش حق تلویزیونی آن به کانال‌های بریتانیایی نخواهد بود. براین اساس در صورتی که سازندگان تصمیم بگیرند تا برنامه خود را در اختیار یک سرویس استریم اینترنتی نظیر نتفلیکس قرار دهند، مساله بسیار جالب توجه خواهد بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر