حوالی خبر

۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۴۰۴۵

سند راهبرد ملی ایمنی راه‌ها تدوین می‌شود

معاون وزیر راه‌وشهرسازی از تدوین سند راهبرد ملی ایمنی راه‌های کشور تدوین خبر داد. داود کشاورزیان با بیان این خبر اظهار داشت: در راستای رویکرد ارتقای فراگیر و «برنامه محور» به موضوع افزایش سطح ایمنی عبور و مرور در راه‌ها و با هدف به حداقل رساندن سهم جاده در سوانح رانندگی کشور و کاهش تصادفات، تلفات و ضایعات ناشی از آن در سفرهای برون‌شهری، تدوین برنامه عملیاتی سند راهبرد ملی ایمنی راه‌های کشور، طی قراردادی فیمابین این سازمان و مرکز تحقیقات راه‌ومسکن منعقد شد. در این راستا پیش‌نویس شرح خدمات پروژه با الهام از سند راهبرد ملی ایمنی راه‌های ایران و بهره‌گیری از آخرین توصیه‌های بین‌المللی با رویکرد پیاده‌سازی سیستم مدیریت ایمنی راه‌ها تهیه شد و برای اخذ نظرهای سایر دستگاه‌ها‌ی عضو به کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ارائه و پس از اعمال موارد تکمیلی با اجماع اعضا بر شرح خدمات نهایی، قرارداد امضا و برای اجرا ابلاغ شد.


برقراری چند خط هوایی جدید به نقاط مختلف اروپا

کائو معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه هیچ مانعی برای افزایش پروازها توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی در مسیرهای بین‌المللی وجود ندارد، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ماه‌های آینده پروازهای بین‌المللی به نقاط مختلف و جدیدی از اروپا برقرار می‌شود. محمد خداکرمی اظهار داشت: سازمان هواپیمایی کشوری درصدد به روز رسانی یادداشت تفاهم حمل‌ونقل هوایی با سایر کشورها است تا با افزایش تعداد پروازهای هفتگی و شرکت‌های هواپیمایی فعال در مسیرهای مختلف و همچنین افزایش مقاصد پروازی در داخل و خارج از کشور به نیازهای حمل‌ونقل هوایی در بعد منطقه‌یی و بین‌المللی پاسخ دهد.


فروش بلیت چارتری فقط در قالب تور هوایی

تعادل مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه فروش بلیت چارتری فقط در قالب تور مجاز است، گفت: اگر یک شرکت هواپیمایی درخواست پروازهای چارتری داشته باشد بعد از بررسی‌های لازم در صورت صلاحدید مجوز فروش بلیت چارتری برای آن صادر می‌شود اما با دفاتر خدمات مسافرتی که تحت عنوان پرواز چارتری گرانفروشی کنند، برخورد می‌شود. مرتضی دهقان افزود: اگر توسط دفاتر خدمات مسافرتی بلیت‌های انفرادی تحت عنوان چارتری فروخته شود و شکایتی در این زمینه دریافت کنیم قطعا برخورد خواهد شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر